• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

PREVARA KLIMA SERVISA IZ BEOGRADA! Uzeli 9.000, posao nisu obavili, a na reklamaciju odgovorili pretnjom

Autor Jelena Nikolić

Od Udruženja potrošača saznali smo da je bilo još pritužbi na rad pomenutog servisa, a slučaj ove porodice dalje će se odvijati preko institucija, Tržišne i inspekcije, ali i policije.

 Prevara klima servisa Beograd Izvor: Printscreen/Youtube/RoyTechTips

Dolaskom toplijih dana i tropskih vrućina u porastu je potreba za klima servisima i majstorima rashladnih uređaja. Među ovlašćenim serviserima dosta je i prevara, pa se građani po nepisanom pravilu svake godine pre letnje sezone nalaze na meti onih koji haraju Beogradom (a i šire). Dokaz je slučaj koji je čitateljka podelila sa ekipom portala MONDO, a zbog kog je ostala i bez funkcionalne klime i više od 9 hiljada dinara, koliko je usluga naplaćena.

Naša čitateljka obratila se servisu klima uređaja "Klima frigo" koja, prema podacima sa sajta središte ima u Mirijevu. Bilo je potrebno dopuniti freon, a usluga je iznosila 9.500 dinara.

"Majstor je bio, uradio šta je trebalo ili je tako izgledalo, nakon čega nam je dao radni nalog odnosno "ugovor o delu" da potpišemo, usluga plaćena i on je otišao", priča nam.

Međutim, ubrzo su shvatili da majstor zapravo ništa nije uradio, a porodici ubrzo postaje jasno da je prevarena. Na nalogu, koji su dostavili našoj redakciji, uredno su popunjeni podaci korisnika, unet opis i cena usluge, ali ne i čitko popunjen potpis majstora koji je došao na teren, kao ni podaci o samoj firmi.

Izvor: Privatna arhiva

Reklamaciju je uložila slanjem poruke na pomenuti broj telefona, a iz servisa je dobila, kako nam kaže, prilično drzak odgovor.

"Ne samo da nisu pokazali spremnost da ili vrate novac ili pošalju majstora kako bi posao uradio kako treba, nego su bili prilično drski", rekla nam je čitateljka, a kao dokaz priložila i prepisku sa ljudima iz servisa. Jedinu na koju su odgovorili, jer se posle toga nisu oglašavali niti javljali na jedini broj mobilnog koji je na sajtu istaknut.

Izvor: Privatna arhiva

Šta kažu iz Klima frigo servisa?

Iz servisa se oštećenoj porodici više nisu javljali, ali su na pozive i poruke portala MONDO ubrzo odgovorili. Potvrdili su da je servis na pomenutoj klimi urađen, a onda objasnili i zbog čega reklamaciju nisu uvažili. 

"Na pomenutom uređaju je izvršena dopuna gasa/freona, te kako tom prilikom nije prihvaćena zamena stare freonske instalacije, reklamacija ne može biti prihvaćena. Po našim uslovima, zbog curenja gasa na instalaciji klima uređaja (neće biti prihvaćena) ukoliko prilikom punjenja ili dopune nije zamenjena kompletna freonska instalacija, shodno Članu 2.) pod stavkama: 1, 2 i 2a. Radnog naloga br.: 001418", navodi se u odgovoru. 

Ovo, tvrdi naša sagovornica, nije istina jer im majstor na licu mesta nije ponudio ništa od navedenog.

Izvor: Printscreen/klimafrigo

Od Udruženja potrošača saznali smo da je bilo još pritužbi na rad pomenutog servisa, a slučaj ove porodice dalje će se odvijati preko institucija, Tržišne inspekcije i policije.

Zakon jasan po ovom pitanju

Reklamacija je regulisana Zakonom o zaštiti potrošača koji  jasno definiše odgovornosti i obaveze trgovaca prema potrošačima. Ove odredbe su postavljene kako bi se osiguralo da se prava potrošača poštuju i da se svaka transakcija odvija transparentno i pošteno.

Prema ovom zakonu, potrošač ima pravo da podnese reklamaciju prodavcu u slučaju da roba ili usluga ne odgovara ugovorenim uslovima. Potrošač ima pravo na popravku ili zamenu ako je proizvod neispravan ili ne odgovara ugovorenim karakteristikama. Potrošač može zahtevati da se proizvod popravi ili zameni za ispravan, bez dodatnih troškova.

U slučaju da popravka ili zamena nisu mogući, ili ako ne bi bili obavljeni u razumnom roku, potrošač ima pravo da zahteva povraćaj novca. Osim toga, može zahtevati i odgovarajuće sniženje cene umesto popravke, zamene ili povraćaja novca, ako su ti zahtevi neopravdani ili nemogući.

Prodavac ima zakonski rok u kojem je dužan da odgovori na reklamaciju i reši problem, a ako to ne učini, potrošač može dalje da traži svoja prava preko nadležnih inspekcijskih organa ili sudova.

(Mondo.rs)

Možda će vas zanimati

Komentari 16

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Neko

Skoro me zove čovek, da vidim šta mu se dešava sa klimom. Kaže, uopšte ne hladi! Otkazujem sledeću ugradnju i idem da vidim, u čemu je problem. A problem je bio u sledećem: gospodin nije promenio mod!!! Ne bi bilo strašno da je u pitanju starija osoba, ali neko od 30 godina!?

sasa

Tako je isto i Tehnomanija postupila pa se trzisna inspekcija proglasila nenadleznom jer ne smeju na neke... Sta reci, videla zaba da se konj potkiva...

.-.

Srbija = Klasika

special image