Direktorka korporativnih i regulatornih poslova u toj grupi Svetlana Glumac u intervjuu mesečniku "Biznis i finansije" nije precizirala sa kojim kompanijam se pregovara već je istakla da je prodaja strateški cilj, ali da do nje neće doći skoro.

Glumac je kazala da su raniji pregovori o prodaji Imleka prekinuti u maju 2012. godine i da je jedan od razloga bio taj što se zbog političke situacije nakon izbora očekivao nestabilan kurs dinara.

"Sada je situacija malo stabilnija, ponovo počinjemo da pregovaramo s potencijalnim kupcima i videćemo kako će se to razvijati", kazala je ona.

Glumac je najavila da će Denjub fuds grupa u okviru koje posluju prehrambene kompanije Imlek, Bambi i fabrika vode Knjaz Miloš nastaviti da investira u širenje tih kompanija u regionu.

"Nastavljamo da uvodimo nove tehnologije i da se širimo u Srbiji, Bosni i Makedoniji. Nastavljamo da investiramo svuda gde možemo, što nije uobičajeno za investicione fondove. Ipak, već deset godina poslujemo ovde i pokazalo se da je poslovna politika koju smo sprovodili ispravna", kazala je ona.

Glumac je istakla da je namera da se nastavi širenje i prepoznatljivost brendova kompanija Imlek, Bambi i Knjaz Miloš i da će fokus biti dalji razvoj u zemljama balkanskog regiona.

Ona je ocenila i da je za dalji razvoj domaće prehrambene industrije jedan od preduslova ukrupnjavanje - od poljoprivrednog zemljišta do industrije flaširane vode, za koju se procenjuje da će biti jedna od najunosnijih u ovom veku.

Glumac je kazala da je država u prošloj godini imala veliki deficit i teško da može pomoći farmerima, iako je to jedini način da se obezbedi pristupačna cena mleka.

"Neverovatno je da u Nemačkoj proizvode jeftinije mleko sa radnom snagom koja je daleko skuplja, sa energentima koji su daleko skuplji - što znači da njihovi primarni proizvođači imaju pomoć države i subvencije na razne načine", kazala je Svetlana Glumac.