Kako je rekao generalni direktor Dragoljub Simonović, popis vozila koja će biti prodata već je sačinjen, a u toku je priprema svih odgovarajućih odluka i procedura kako da se čitav posao sprovede. Reč je o drumskim vozilima, među kojima je najviše službenih automobila, korišćenih u Beogradu, ali i u čitavoj Srbiji.

S obzirom na otpore koji su postojali da se takva odluka realizuje, Simonović je sa svojim najbližim saradnicima odredio spisak vozila koja će biti otpisana i prodata kao polovna, navodi se u saopštenju Želenica Srbije.

Sva ta drumska vozila, bilo da je reč o onim koja se više ne mogu koristiti ili su kao polovna još uvek u voznom stanju, prodavaće se na javnim licitacijama, a sva sredstva dobijena na taj način biće uložena u održavanje železničke infrastrukture i vozna sredstva.

Procenjuje se da će se samo na ime goriva i troškova održavanja na godišnjem nivou ostvariti uštede od oko 100 miliona dinara, s obzirom da je za neke automobile zbog tehničkog stanja u kojem su, održavanje koštalo skuplje nego što su uopšte bila u saobraćaju.

"Doneli smo odluku da više ni jedan direktor ne može da koristi službeni automobil bez saglasnosti generalnog direktora ili direktora direkcija. Svi službeni automobili su sada pod stalnim nadzorom Kol centara za drumska vozila, na nivou železničkih regiona, tako da sada mogućnost njihove zloupotrebe gotovo i da ne postoji", rekao je Simonović, navodi se u saopštenju.

Vozači neće ostati bez posla, biće im ponuđen radni premeštaj u skladu sa stručnom spremom u izvršnu službu, prvenstveno u radionice za održavanje voznih sredstava i u građevinsku delatnost, saopštile su Železnice Srbije.