Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture je poručila građevinarima da se uključe, jer Srbija ide napred i ministarstvo više neće tolerisati bilo kakvu vrstu kašnjenja projekata, jer zbog toga trpe građani Srbije.

Ona je rekla Tanjugu da će od danas nastaviti da obilazi i druga gradilišta, s obzirom da počinje građevinska sezona.

"Ne dolazi u obzir to da dolazimo na gradilište gde ne možemo da nađemo glavnog inženjera, niti pet, šest radnika i gde se radi od sedam do tri", istakla je ona i ukazala da naši građevinci kada odu da rade u inostranstvu rade ceo dan, u dve do tri smene.

Ona je naglasila da bi istu takvu volju trebalo da imaju i kada rade u Srbiji i predložila im da rade u dve smene.

"Ili će raditi kako je potrebno, pored jedne možda čak i u dve smene, ili ćemo razmisliti da to radi neko drugi", istakla je ministarka.

Novi rok za završetak gradnje petlje kod Batajnice je 1. maj, a prethodni je bio decembar prošle godine.

SRBIJA POSLEDNJA U EVROPI

Srbija je poslednja u Evropi po kvalitetu puteva i ne možemo da dozvolimo da se godišnje izgradi samo 15 kilometara autoputa, izjavila je danas ministarka Mihajlović i skrenula pažnju da je od milijardu evra za izgradnju Koridora 10 potrošeno svega 15 odsto.

Mihajlović je za televiziju N1 rekla da je prosek izgrađenih kilometara puteva izuzetno loš i da je tek prošle godine bilo bolje, ocenjujući da je "kvalitet puteva u Srbiji takav da je svima muka".

"Kada iz Hrvatske ulazite u Srbiju svakome je muka, to su rupe i loši putevi. Eksproprijacija nije završena i ne može da se gradi. Ne može da se gradi 20 kilometara godišnje, da pričamo da gradimo, a da nikad ne završimo", kazala je ministarka građevina.

Mihajlovićeva je navela da je ozbiljan problem to što je država za Koridor 10 obezbedila više od milijardu evra, ali da je od te sume potrošeno svega 15 odsto, iako su ministarstva dobila instrukcije kako mogu da potroše novac.

"Ali je zato za lokalne puteve potrošeno 80 odsto, zato što su političari voleli u kampanji da idu i asfaltiraju lokalne puteve i slikaju se", dodala je ona.

Ministarka je kritikovala bivšeg ministra saobraćaja i infrastrukture i sadašnjeg predsednika Odbora za građevinarstvo i saobraćaj u Skupštini Srbije Milutina Mrkonjića zbog angažovanja stranih firmi, na šta je on odgovorio da su domaće firme loše stajale i da su strane banke obezbeđivale novac samo ako su radile inostrane kompanije.