Vrednost predviđenih radova je 50,8 miliona evra, a rok za završetak radova je 11. novembar 2021. godine.
Mihajlović je tom prilikom istakla da se mnogo ulaže u podizanje srpskih železnica i da će od 2014. do 2020. godine biti rekontruisano skoro 800 kilometara pruga.
"Ovaj projekat TPS Zemun je od velikog značaja za železnice", istakla je Mihajlović i dodala da će sada održavanje vozova biti kao i u skoro svim ostalim zemljama u regionu.
Kako je rekla, održavnje vozova je sada na tri lokacije: u Topčideru, Makišu i u Zemunu, dok će kasnije sve biti u TPS Zemun.
Podsetila je da Srbija gradi i brzu prugu Beograd - Budimpešta, kao i da su železnice postale strateški važne za našu zemlju.
"Više od 200 miliona evra smo uložili u kupovinu novih vozova i uložićemo još 100 miliona, ali istovremeno ulažemo u ljude i prošle i ove godine je zaposleno oko 100 mašinovođa", naglasila je Mihajlović.
Ministarka dodaje da se trenutno realizuju investicije koje se tiču železnice vredne više milijardi evra.
Kaže da se do pre četirili ili pet godina o železnici govorilo sa nostalgijom i setom, dok su danas one strateški važne za Srbiju.
"Naš cilj je da građani požele da uđu u nove vozove i koriste železnicu", naglasila je Mihajlović.
Ona je zahvalila opštini Zemun i istakla da se bez učešća lokalnih samouprava takvi projekti se ne mogu realizovati, a direktore železničkih preduzeća pozvala da budu još efikasniji.
"Država daje novac, milijarde evra se ulažu u železnički saobraćaj, ulažemo u ljude i opremu, ali isto tako želimo da svaka železnička stanica bude jednako moderna kao i vozovi koji njima saobraćaju. Još mnogo posla je pred nama, ali slika železnice danas je mnogo bolja nego do pre par godina", kazala je Mihajlović.