Zorana Mihajlovic o ulaganjima u zeleznicu.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Mihajlović: Menjamo sliku o železnici, ulažemo pet milijardi evra

Autor mondo.rs Izvor Tanjug
Autor mondo.rs Izvor Tanjug

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je danas da je vrednost investicija u železničku infrastrukturu oko pet milijardi evra i istakla da se putnici vraćaju vozu kao prevoznom sredstvu.

Izvor: Mondo/Mario Milojević

Mihajlović, koja je danas imala sastanak sa direktorima železničkih preduzeća, rekla je novinarima u Vladi Srbije da se, u odnosu na 2012. i 2013, kad se srpskim prugama išlo 20 do 40 kilometara na sat, i ni dinar nije ulagan u obnovu pruga, danas polako menja slika o železnici i da je sledeći cilj da Srbija iskoristi svoj tranzitni položaj za prevoz tereta.

Pogledajte

02:48
Mihajlović
Zorana Mihajlović
Izvor: Tanjug
Izvor: Tanjug

"Od 2014, mi smo zasukali rukave jer je za nas železnica jednako važna kao i auto-putevi koje gradimo. Pored toga što gradimo brzu prugu Beograd-Budimpešta i rekonstruišemo barsku prugu, ulažemo i u regionalne pruge. U 2018, 2019. i 2020. godini ukupno ce biti rekonstruisano oko 800 kilometara regionalnih pruga", rekla je Mihajlović.

Pročitajte i ovo

Zahvaljujući urađenim rekonstrukcijama, dodala je ona, vozovi danas od Beograda do Valjeva, od Beograda do Vršca ili od Šapca do Zvornika idu u proseku između 80 i 110 kilometara na sat i na pojedinim linijama ima i do 60 odsto više putnika.

"To pokazuje da ljudi žele da se voze vozom, ali vozom koji će biti moderan, sređen i jednako brz kao i autobus", rekla je Mihajlović i dodala da je pođednako bitno i da u prevozu tereta Srbija postane nezaobilazna ruta.

Mihajlović je istakla da je za dobre rezultate i efikasan rad železničkih kompanija posebno važna koordinacija između njih.

V.d. generalni direktor Infrastrukture železnice Srbije Miroljub Jevtić rekao je da su regionalne pruge bile u veoma lošem stanju, jer u njih nije ulagano i po 50 ili 100 godina, i da je plan da se u periodu od 2018. do 2020. rekonstruiše oko 800 kilometara pruga u šta ce biti uloženo oko 330 miliona evra.

Kaže da je prošle revitalizovano 280 kilometara regionalnih pruga, dok će ove godine biti rekonstruisano 270 kilometara i 2020. godine biće obnovljeno 250 kilometara.

Povezane vesti

Komentari 8

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vladimir

Za 20,najdalje 30 godina

WALDEMAR

Mislite ulazete za neciji dzep,na pr.serbia cargo. Posto da ste mislisli da sacuvate zel.saobracaj za stanovnistvo ne bi ovoliko zel.stanica,zatim pruznih linija i svega ugasili i isekli pruge i zabetonirali prelaze. Ostavili ste samo sta treba za privatni biznis i pod okriljem kao ulaganja opstenarodnog trosicete narodne pare da izgradite zeleznicu za odrejdene osobe i igrace i njihovu firmu a jadni narod radice za 30 hiljada din..

Mislimsvojomglavom

A plate radnika te iste Zeleznice i to terenaca mizerija. 29.000 din osnovna. Radom u turnusu to bude malo vise,al opet smesno. Naguralo se u Nemanjinoj donose se stolice od kuce jer nemaju gde da sede,a na terenu nema radnika za redovno odrzavanje.

special-image

PRODAVNICA

MONDO REPORTAŽE

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader