Ekonomija

INOSTRANI trgovci ali DOMAĆA ROBA u rafovima

Izvor mondo.rs

Domaći proizvodi predstavljaju stub razvoja svake ekonomije i upravo veliki trgovinski lanci doprinose njihovom promovisanju i plasiranju čak i izvan granica Srbije, kaže direktorka marketinga Merkatora-S Nataša Pavlović

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Kako bi se obezbedila podrška domaćim proizvodima i privredi, u svim Roda, IDEA i Merkator prodavnicama 70 odsto asortimana čine ovdašnji dobavljači, "made in Serbia", što predstavlja oko 25.000 proizvoda, rekla je Pavlović Fonetu.

Navodi i primer brenda "Ukusi moga kraja" koji se razvija već pet godina, da bi odnedavno 26 proizvođača, pored Srbije, dobili priliku i za izvoz na tržište Slovenije.

"To je sjajna persperktiva za domaće proizvođače i van granica Srbije", ističe direktorka marketinga kompanije koja posluje na četiri regionana tržišta, dok podršku brendovima Srbije pruža i kroz regionanu platformu "Vredno je zajedno".

"Da bi domaći proizvođač mogao da ostvari svoj cilj i dođe do potrošača, veliki trgovinski lanci mu omogućvaju da se nađe na što većem broju polica, a u mogućnosti smo i da ga podržimo kroz naše markeniške kampanje", navodi Pavlović.

Dodaje da trgovinski lanci imaju veoma važan uticaj i značaj za prehrambenu industriju, pre svega zbog toga što domaći proizvodi kroz dobar lanac distribucije na najbrži mogući način mogu da dođu do potrošača i pritom očuvaju svežinu i kvalitet.

Kako je istakla, od trgovinskih lanaca, poput Merkatora-S, proizvođači dobijaju i podršku u razvoju i promovisanju svojih brendova, tako što im se obezbeđuje dodatno označavanje na policama, kao i prostor na TV.