Kako bi se obezbedila podrška domaćim proizvodima i privredi, u svim Roda, IDEA i Merkator prodavnicama 70 odsto asortimana čine ovdašnji dobavljači, "made in Serbia", što predstavlja oko 25.000 proizvoda, rekla je Pavlović Fonetu.
Navodi i primer brenda "Ukusi moga kraja" koji se razvija već pet godina, da bi odnedavno 26 proizvođača, pored Srbije, dobili priliku i za izvoz na tržište Slovenije.
"To je sjajna persperktiva za domaće proizvođače i van granica Srbije", ističe direktorka marketinga kompanije koja posluje na četiri regionana tržišta, dok podršku brendovima Srbije pruža i kroz regionanu platformu "Vredno je zajedno".
"Da bi domaći proizvođač mogao da ostvari svoj cilj i dođe do potrošača, veliki trgovinski lanci mu omogućvaju da se nađe na što većem broju polica, a u mogućnosti smo i da ga podržimo kroz naše markeniške kampanje", navodi Pavlović.
Dodaje da trgovinski lanci imaju veoma važan uticaj i značaj za prehrambenu industriju, pre svega zbog toga što domaći proizvodi kroz dobar lanac distribucije na najbrži mogući način mogu da dođu do potrošača i pritom očuvaju svežinu i kvalitet.
Kako je istakla, od trgovinskih lanaca, poput Merkatora-S, proizvođači dobijaju i podršku u razvoju i promovisanju svojih brendova, tako što im se obezbeđuje dodatno označavanje na policama, kao i prostor na TV.