Kineski izvođač uverava da će do kraja septembra, kako je ugovorom i definisano, okončati kompletan posao, preneo je RTCG.
Meštani Kolašina kažu da se nakon otvaranja autoputa iz tog grada više neće odlaziti, jer će sve potencijale, konačno, moći da iskoriste.
Radovi na prvoj deonici budućeg autoputa Bar - Boljare, od Smokovca do Mateševa, ulaze u finalnu fazu. Jedna od najzahtevnijih trasa u Evropi bila je ogroman izazov i iskustvo kako za kinesku kompaniju CRBC, s kojom se u Crnoj Gorvi vezuju i neke kontroverze, tako i za brojne podizvođače iz Crne Gore i regiona.
"Verujem da možemo da garantujemo da ćemo do oktobra okončati radove, zbog toga smo tu. To je moj cilj i biće velika sreća. CRBC i svi drugi učesnici projekta uradiće sve što je u našoj moći kako bi crnogorski narod što pre uživao u pogodnostima i bezbednoj vožnji autoputem", kazao je direktor CRBC-a za Crnu Goru Hei Đikjang.
Zbog impozantnih objekata i predela kroz koje prolazi, autoput od Smokovca do Mateševa biće među atraktivnijim evropskim saobraćajnicama.
Sa 20 mostova, 16 dvocevnih tunela i četiri petlje, ovaj objekat jednako je i građevinski poduhvat i turistička atrakcija i što je još važnije, preduslov razvoja Crne Gore, posebno severa iz kojeg se decenijama samo odlazilo.