Model DS9 se u utakmicu sa evropskom konkurencijom iz Nemačke upušta sa plug-in hibridom od 360 konjskih snaga, a ubrzo stiže u salone Evrope i Kine, a možda i SAD, gde Pežo merka povratak na tržište, piše portal Car and driver.
Za sve one koji su se "umorii" od monotonije nemačkih luksuznih sedana, Francuzi nude nešto drugačije, poznati luksuz i udobnost uz elegantne linije DS-a.
Ovaj sedan od 4,93 metara, širine 1,85 metres i sa točkovima od 114 inča, osmišljenih na novoj verziji platforme EMP2 (Efficient Modular Platform 2), koja daje više mesta putnicima pozadi, iako je po dimenzijama jednak Mercedesovoj E-klasi.
Vozilo pogoni 225KS gasni turbo motor kao standardni i dve verzije plug-in hibrida: onih sa 250KS na prednjem pogonu ili 360Ks u verziji pogona na sve točkove.
Sa dizajnom u tri odljeka, DS9 nastavlja tradiciju DS Automobiles, što je naglašeno i sabljastom linijom na haubi "Clous de Paris" koja je kao dosadašnji detalj enterijera sada vidljiv i spolja.
Sa originalnim 1955 DS, DS 9 povezuje i kupasti oblik na ivicama krova ali i na zadnjim svetlima.
E-TENSE plug*in hibridni motor obezbeđuje 40 do 50 kilometara vožnje na struju (WLTP), zahvaljujući bateriji od 12kWh. Električni motor, sa osmostepenim prenosom snage, daje 80kW (110KS) i obrtni moment od 320Nm.
Tolika snaga omogućava kretanje, ubrzavanje i vožnju bez emisije gasova do brzine od 135km/h. U "hibridnom modu" sistem će sam prepoznati da li treba da ide 100% na struju, 100% na benzin ili kombinovano, već kako situacija nalaže, dok će u "sportskom" dati najveću efikasnost.
Unutrašnji punjač od 7.4kW omogučiće punjenje na javnim mestima za jedna i po sat.
Unutrašnjost je "prva francuska" luksuzna i prijatna za oko i dodir, a moguć je izbor sedam DS tema, sa imenima poput "Bastilja", "Opera" ili "Rivoli".