Pad od 87,4 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine je veliki, jer tada je prodato 7.136 vozila, ali s obzirom na to da ovog aprila zbog pandemije korona virusa prodajni saloni gotovo uopšte nisu radili, cifra i nije mala.
Od početka 2020. godine, zaključno sa 22. aprilom, u Hrvatskoj je prodato 12.888 vozila, što je pad od 40,1 odsto u odnosu na isti period godinu ranije, kada je registrovana prodaja 21.542 nova vozila.
Pad bi bio još izraženiji da prodaju nisu spasila solidna prva dva meseca u godini.
Najviše novih vozila je u dosadašnjem delu godine na hrvatskom tržištu prodao Folksvagen (2.172), zatim Škoda (1.613), Reno (1.146) i njegova podružnica Dačija (730) a onda i Sitroen (639), navodi se u informaciji.
Prodaja bi i u Hrvatskoj ali i u regionu i Evropi, trebalo da krene nabolje od maja, jer polako popuštaju sanitarne mere (ne)rada uvedene zbog virusa, a kreće i proizvodnja automobila.
Folksvagen je od ove sedmice nastavio proizvodnju u svom najvećem postrojenju u Volfzburgu, ali i postrojenjima u Portugaliji, Španiji, Rusiji, Južnoafričkoj Republici i Češkoj.
Proizvodni kapacitet u Volfzburgu za početak biće između deset do 15 odsto i za oko sedam dana dostići će 40 odsto nivoa od pre krize.