Ekonomija

SADA SE U PRODAVNICAMA KUPUJE SAMO NEOPHODNO: Drastično pala potražnja za određenim proizvodima, a neki se prodaju bolje

Autor Edin Delibašić

Sve manje se posećuju prodavnice.

Izvor: Kurir/Zorana Jevtić

Veliki broj kupaca usmerio se na kupovinu samo onoga što im je neophodno, izjavio je Dragomir Kostić član UO Srpske asocijacije menadžera (SAM). Razlog su okolnosti izazvane pandemijom virusa korona. 

On je naveo da je primer drastičnog pada kupovine čokoladica koja se tek sada vraća, dok raste kupovina vitamina i minerala. Prema njegovim rečima, zbog okolnosti u kojima živimo u doba pandemije, oko 73 odsto potrošača kaže da oseća neki oblik depresije i brigu za svakodnevni život, pri čemu se smanjuje čak i broj odlazaka u prodavnicu, što je nekada bio način socijalizacije.

Ocenio je da je kovid promenio i odnos prema zajedništvu. "Nekada smo bili svi za globalizaciju, a onda se desio kovid, kada se svako zajedništvo i zajedništvo Evropske unije, raspalo. Nadjačalo ga je lokalno, lično", istakao je Kostić.

Govoreći o tome kako će se raditi ubuduće, ukazao je da će uslovi, pa u skladu sa njima i ponašanje, biti drugačiji, prenosi Tanjug.

Naveo je, takođe da će turizam verovatno morati da obezbedi ponudu za manje gostiju, uz više bezbednosti dok će ugostitelji morati da se preusmere na uslugu na otvorenom.

(MONDO)

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.