Utvrđeno je novo radno vreme zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom veću, Gradskom javnom pravobranilaštvu, Zaštitniku građana, Službi za budžetsku inspekciju i Službi za internu reviziju grada Beograda.

Na osnovu tog rešenja, zaposleni u Gradskoj upravi grada Beograda od ponedeljka, 12. maja, radiće po novom radnom vremenu, od 7:30 do 15:30.

Kako je saopštila Gradska uprava, istovremeno, javnim komunalnim preduzećima i drugim preduzećima i ustanovama čiji je osnivač grad Beograd preporučeno je da donesu odluke o promeni radnog vremena, imajući u vidu prirodu posla koje preduzeće obavlja.

Cilj takve odluke je da se obezbedi efikasnije i racionalnije funkcionisanje organa grada Beograda i ostvarivanje potreba i prava građana i pravnih lica na jednak način.

Imajući u vidu da grad Beograd obavlja, pored izvornih poslova iz svoje nadležnosti, i poslove državne uprave koje je Republika Srbija poverila gradu Beogradu kao jedinici lokalne samouprave, bilo je neophodno da se radno vreme u organima grada uskladi sa rasporedom radnog vremena u republičkim organima.

Mali je ranije danas rekao da je potpisao odluku o promeni radnog vremena u gradskim službama u kojima će radno vreme od narednog ponedeljka počinjati u 7.30 sati.

"Danas sam potpisao odluku o promeni radnog vremena i ona stupa na snagu u ponedeljak, pa će se u Gradskoj upravi i preduzećima koja indirektno pripadaju Gradskoj upravi, promeniti radno vreme", rekao je Mali novinarima.

On je najavio i drugačije ponašanje gradskih službi prema građanima, a u tom kontekstu je naveo da će sekretarijati koji do sada nisu primali građane ili su ih primali samo utorkom i četvrtkom po dva sata, to raditi svaki dan, po ceo dan.

Prema njegovim rečima, vrlo brzo će biti objavljena satnica gde i kako građani mogu da se obrate pojedinim sekretarijatima za pomoć.

"Prevashodno govorim o sekretarijatima koji su do sada bili relativno spori u odnosu na probleme građana, kao Sekretarijat za legalizaciju, Sekretarijat za urbanizam...", naveo je gradonačelnik Beograda.