Inženjeri kažu da je mogućnost transporta nebeskog voza tri puta bolja od regularnih vozova i metroa.

Voz je dizajniran da bude lagan, sa srednjom brzinom kretanja.

Kao jedan jeftin prevoz očekuje se da ima ogroman tržišni potencijal, naročito u planinskim područjima i većim gradovima. 

Ovako to rade u Kini: Super pametni voz (VIDEO)

Ovi vozovi moći će da prevoze do 510 putnika u tri do pet vagona sa maksimalnom brzinom vožnje od 70 kilometara na sat.

"Ovaj voz koristi najnoviju tehnologiju permanentnog magneta, koja mu omogućava veću snagu sa malom fizickom zapreminom, manje buke i manje težine, čime se ostvaruje bolja operativna efikasnost,", kaže Liu Iuven, tehnički direktor projekta, dodajući da ovo i jesu njegove prednosti u odnosu na druge vidove transporta. 

On je objasnio i da će ovaj voz obezbediti udobno i bezbedno putovanje putnika kroz brdovite, strme i nepristupačne regije.

Još jedna od prednosti je i ta što je postavljanje i održavanje ovakve železnicke mreže jeftinije, a takođe se mogu brzo i napraviti. 

Vozom 600 na sat! Maglev ruši sopstvene rekorde

Kina je sada treća zemlja u svetu koja je razvila ovu vrstu tehnologije, nakon Nemačke i Japana.