Amerikanci: Opala prodaja, Fijat da 'ubije neprivlačni' 500L | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Svet

Amerikanci: Opala prodaja, Fijat da 'ubije neprivlačni' 500L

Izvor MONDO/Fonet
Izvor MONDO/Fonet

Američki časopis "Kar end drajver" preporučio je Fijatu da "ubije neprivlačni 500L" koji se proizvodi u Kragujevcu, jer mu je prodaja u SAD drastično opala, na jedva 1.413 komada tokom cele 2018. godine.

Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Taj časopis s međunarodnim tiražom čiji je jedan od slogana "Govorimo onako kako jeste", u svom narednom, oktobarskom izdanju, ima članak "Šta popraviti u Fijatu", objavljen na internetu.

Problem Fijata je to što mu prodaja, od 2011. godine kada se vratio na tržište SAD, i koja se popela na 46.121 automobil 2014. godine, od tada stalno opada, te je 2018. godine prodao svega 15.521 vozilo, računajući celokupnu Fijatovu, sada "ostarelu i nevoljenu gamu": 500, 500L, 500X i 124 "spajder".

Povezane vesti

Fijatov ukupan godišnji promet u SAD je tako manji od jednonedeljne prodaje "Fordovih" kamioneta "F-150", piše časopis.

"Popravka bi bilo da najpre Fijat ubije neprivlačni 500L" - piše "Kar end drajver".

Potom bi ta kompanija trebalo da napravi modernu verziju svog nekada popularnog modela - jednostavnog, pristupačnog "fijata 124" koji mu je pomogao sredinom 1960-ih godina. Fijat bi mogao da ga izgradi na onome što već ima: na Mazdinim "kostima" koje čine osnovu sadašnjeg "fijata spajdera".

Time bi se "Fijat vratio korenima: da bude 'BMW Serije 3' za siromašnog čoveka: robustan, pristupačan, zabavan za vožnju i smišljen da kupcu pruži samopouzdani osećaj 'Al' izgledam dobro!', isti kao kada se obuju italijanske kožne mokasine", naveo je časopis.

Uz to, "Kar end drajver" preporučuje Fijatu da u skladu s potrebama tržišta izgradi dva modela koja bi imala "snažnu prodaju": jedan bi bio kompaktni "krosover", a drugi mali terenac koji bi vratio ime nekada visoko popularne "kampanjole" koja je posle Drugog svetskog rata bila Fiatov odgovor na američki "džip".

Sve verzije bi trebalo da dobiju "nervozne, a pouzdane i snažne motore od 2,0 litra sa 175 konjskih snaga, potpomognute šesterostepenim ručnim ili osmostepenim automatskim menjačem".

Sledile bi "abart, hibridne i električne verzije visokih performansi.., a jednostavne tehnologije".

S početnim cenama u SAD ispod 25.000 dolara (23.000 evra) i gornjom granicom nešto iznad 30.000 dolara (27.000 evra), "ti fijati bi bili korisni, sportski i baš pravi, jer ko u svojoj garaži ne želi ljubav s odmora u Italiji?", zaključuje "Kar end drajver".

Povezane vesti



Inicijalizacija u toku...

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

alokiN

Jedina pozitivna stvar u vezi 500l je sto je unutra prostran, auto za taxi, i tu je kraj. Obicna 500 je dizajnom ok, ima tu liniju starog fice i nekako italijanski smek, ali uvecavati auto koji je po definiciji mali nema apsolutno smisla, sto se i da videti.

DžoMa

Ok, opada prodaja za 500L, ali zato kad im uskoro uvalimo Žardinjeru...

Aboridzin iz Dzidziridzua

Meni je 500L skroz solidan autic. Rado bih ga vozio

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU