Kako piše "Rosijska gazeta“ ukupno je bilo proizvedeno pet vozila ovog modela.
Oni su se nazivali i "teškim limuzinama“, pošto je trebalo da se koriste kao komandno-štabna vozila za visoke vojne i političke zvaničnike SSSR-a.
Tenkovi, u kojima može da stane šest ljudi, bili su dobro zaštićeni od oružja za masovno uništenje, zato su bili teški po 42 tone.
Lenjingradski konstruktori su opremili oklopno vozilo snažnim ventilacionim i klima-uređajima.
Oni su, između ostalog, posedovali i najnovije, u tom trenutku, sisteme za vezu i osmatranje, televizijske kamere i uređaje za kontrolu životne sredine.
Prvi tenk je bio napravljen početkom osamdesetih godina, na bazi šasije tenka T-80 i motora GTD-1250.
Tenkovi su mogli da se kreću brzinom do 80 kilometara na sat.
Vozilo je bilo testirano 1986. godine u Černobilju, radi izviđanja okoline. Kasnije je to iskustvo iskorišćeno za pravljenje modernijih obrazaca tenkova.
Crvena zvezda izgubila košem u poslednjoj sekundi! Drama za infarkt, crveno-beli zbog ovoga noćima neće spavati!
Partizanov bolan poraz u Pioniru! Obradović i Džejms srušili crno-bele
"Svi su videli šta se desilo, ovakvo suđenje vređa inteligenciju": Opet skandal Evrolige na utakmici Zvezde!
Crvena zvezda bez milosti u Kupu: "Sedmica" na Marakani, prvenac Maksimovića, het-trik Kataija i odlični Sremčević
I Partizan oštećen u Evroligi! Isplivao snimak koji sve dokazuje, zato je Žoc pobesneo