Kako piše "Rosijska gazeta“ ukupno je bilo proizvedeno pet vozila ovog modela.
Oni su se nazivali i "teškim limuzinama“, pošto je trebalo da se koriste kao komandno-štabna vozila za visoke vojne i političke zvaničnike SSSR-a.
Tenkovi, u kojima može da stane šest ljudi, bili su dobro zaštićeni od oružja za masovno uništenje, zato su bili teški po 42 tone.
Lenjingradski konstruktori su opremili oklopno vozilo snažnim ventilacionim i klima-uređajima.
Oni su, između ostalog, posedovali i najnovije, u tom trenutku, sisteme za vezu i osmatranje, televizijske kamere i uređaje za kontrolu životne sredine.
Prvi tenk je bio napravljen početkom osamdesetih godina, na bazi šasije tenka T-80 i motora GTD-1250.
Tenkovi su mogli da se kreću brzinom do 80 kilometara na sat.
Vozilo je bilo testirano 1986. godine u Černobilju, radi izviđanja okoline. Kasnije je to iskustvo iskorišćeno za pravljenje modernijih obrazaca tenkova.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Mondo ukrštenica za 22. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!