Papama je uvek trebalo prevozno sredstvo a njihova vozila su se kroz istoriju menjala uporedo sa promenama u tehnologiji i zavisno od političkog trenutka i afiniteta samog pape.
U davna vremena pape su tokom javnih događaja i procesija sedele na nekoj vrsti prenosivog prestola poznatom kao "sedia gestatoria" koji su nosili lakeji.
Njih su vremenom zamenili konji a potom i "konjske snage" odnosno automobili koji su takođe imali svojevrsnu evoluciju.
Krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih u upotrebu je ušao takozvani "papamobil", vozilo pogodno za sve terene sa providnim krovom.
Tokom godina veliki proizvođači automobila poput Kadilaka, Mercedesa i Džipa izradili su desetine vozila specijalno za poglavara rimokatoličke crkve.
Početkom devetnaestog veka, 1826. godine za papu Lava XII izrađena je luksuzna pozlaćena drvena kočija postavljena crvenim somotom, a papa Grgur XVI je uklonio sedište kočijaša i na njega postavio dva anđela sa krilima. Kočijaš je upravljao kočijom sedeći na konju. Ta kočiju je poslednji put koristio Papa Pije IX, piše "Njujork tajms".
Njegov naslednik Papa Pije XI se na proslavi sporazuma Italije i Svete stolice kojim je Vatikan priznat kao nezavisna država povezao iz Vatikana u automobiliu "gram-pejdž" koji su mu poklonila braća osnivači ove automobilske kompanije iz Detroita.
Potom je u junu 1930. godine dobio "citroen litoriju C6" koju mu je predstavilo oko 200 radnika i dizajnera koji su izradili ovaj italijanski bordo-zlatni automobil. Unutrašnjost je bila napravljena po ugledu na venecijansku dnevnu sobu iz osamaestog veka sa baldahinom na kome je bio izvezen veliki golub, dok je sedište pape bilo u grimiznom brokatu.
Papa Pije XI je dobio i crni "mercedes-benc nirnburg 460" koji je nazvao "čudom moderne tehnologije" tokom probne vožnje u Vatikanu, a vozilo iz 1930 koje je dizajnirao Ferdinad Porše bilo je prvo od desetina poklona kompanije Dajmler-Benc.
Papa Jovan XXIII imao je "mercedes-benc 300 D" sa belim gumma i tamnim finiturama koj je modifikovan za njega, navodi njujorški dnevnik.
Veruje se da je to bilo prvo vozilo u papskoj floti sa pokretnim krovom i uzdignutim sedištem u vidu trona uz koje su stajale komande za erkondišn i radio.
Papa Pavle VI se 1965. godine tokom posete Njujorku vozio u "linkoln kontinentalu" specijalnog urađenom za njega sa providnim krovom na sklapanje i sedištem poput trona pozadi koje je moglo da se podigne radi boljeg pogleda.
Dženeral motors je za posetu pape Pavla II Meksiko sitiju potrošio 600.000 dolara i oko šest nedelja da proizvede beli "kadilak" iz koga bi se papa obratio masi od oko 100.000 ljudi. Papa je blagoslovio auto ali ga nikad nije koristio iz bezbednosnih razloga.
Papa Franja dobio je u septembru 2013. godine "reno 4" iz 1984.godine od paroha iz Verone koji je kako se tvrdilo planirao da se sam vozi na kratkim putovanjima oko Vatikana.
Na predstojećem putu u SAD, papa Franja će se voziti u modifikovanom džipu "vrangler" sličnom onom koji je koristio tokom južnoameričke turneje ovog leta, navodi "Njujork tajms".
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!
Mondo ukrštenica za 15. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Sudije oštetile Partizan u ključnom napadu Barselone: Krupna greška se jasno vidi na video-snimku!
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!