Klinger Borges do Vale, koji je sada u penziji, proveo je 40 godina poslujući u okviru ilegalnog tržišta zlata.
Tokom svog bogatog staža preživeo je 11 padova aviona, požara u avionu u kojima je poginulo dvoje putnika, a izgubio je tri brata u odvojenim avionskim nesrećama.
Do Vale je odrastao u Itaitubi, duboko u brazilskoj džungli, gde je imao dve mogućnosti - da bude "garimpeiro", odnosno ilegalni kopač zlata, ili pilot koji prevozi kopače duž Amazona.
On je sa još šestoro svoje braće i polubraće izabrao da bude pilot, jer je život "garimpeirosa" često opasan, ali je isplativo.
Do Vale je bio jedan od hiljada pilota koji su prevozili "garimpeirose", prostituke i opremu u svojim malim avionima sa propelerima od ilegalnih rudnika zlata i gradskog aerodroma u Itaitubi.
Punih 40 godina je uzletao i sletao na aerodrom u Itaitubi, koji je klasifikovan među 10 najopasnijih aerodroma na svetu.
"Ovo je nesumnjivo najopasnije područje za letenje na svetu. Prestao sam da brojim koliko mi je prijatelja poginulo", rekao je Do Vale britanskom "Gardijanu".
Često je morao da sleće na improvizovane kose piste na nizbrdicama u džunglama, duge svega 300 metara i jedva očišćene od šiblja.
"Ja sam najsrećniji pilot na svetu. Svi ostali bi odavno poginuli", opisao je Do Vale svoju 40-godišnju pilotsku karijeru.
On je rekao da je posao bio dobro plaćen i da je vreme, kada nije pilotirao, provodio na žurkama punim droge, trošio mnogo novca i vozio dobre automobile.
"Bio sam na žurkama na kojima su stolovi bili zatrpani drogom. Kupovao sam tri nova automobila svake godine, a kada bih išao na odmor, nosio sam torbe pune novca. Sada, međutim, više nije tako. Zlatno vreme je prošlo", rekao je Do Vale.
Njegov najstariji brat je prvi poginuo, kada se avion pre 40 godina srušio u džungli.
Najmlađi brat je poginuo prošlog decembra, ali "niko ne zna šta se dogodilo", rekao je Do Vale.
Do Vale se penzionisao zbog zdravstvenih razloga, a njegovim stopama pošli su sin i nećak.
Uprkos vladinim akcijama protiv "garimpeirosa", broj letova koji prevoze ilegalne kopače zlata čini 80 odsto saobraćaja na aerodromu Itaituba.
"Imamo 30 letova dnevno. Pre 30 godina bilo ih je između 300 i 400", naveo je službenik aerodroma Antonio Anderson.
Anderson je dodao da je aerodrom ranije bilo toliko prometan da su avioni morali da kruže i čekaju na svoj red za sletanje, dok su po sletanju teško nalazili mesto za parkiranje.
"Sada je mnogo mirnije. Prošle godine imali smo samo dva manja incidenta", rekao je Anderson.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina