Posetioci MotorExpoa u Londonu, bili su u prilici da prvi vide novi britanski superautomobil, koji će se u prodaji naći u novembru. U pitanju je Breckland V8 Beira.
Posetioci MotorExpoa u Londonu, bili su u prilici da prvi vide novi britanski superautomobil, koji će se u prodaji naći u novembru. U pitanju je Breckland V8 Beira.
Razvoj ovog automobila, Breckland je započeo od Kappa platforme General Motorsa na kojoj leži Pontiac Solstice i Saturn Sky, što je doprinelo bržem razvoju i nižoj ceni automobila. Naime, čitav projekat je završen za 12 meseci, a očekivana cena je oko 68.000 evra.
Za tu sumu se dobija automobil baziran na dokazanoj tehnologiji, ali sa jedinstvenim stajlingom, šestolitarskim V8 motorom koji isporučuje 400 KS. Sprint do "stotke" ne traje ni čitavih 5 sekundi, a maksimalna brzina ograničena je na 250 kilometara na sat. Motor iz Beire je prilagođen korišćenju TNG-a kao pogonskog goriva, uz bezolovni benzin.
Inženjeri Brecklanda su restilizovali prednji i zadnji deo automobila, dok su zadržana GM-ova vrata koja su se pokazala kao veoma dobra u zaštiti od udara i doprinosu čvrstini karoserije. Enterijer, s druge strane u potpunosti je originalan, a uključuje dvostruke vazdušne jastuke, klima uređaj i satelitsku navigaciju. U kompaniji naglašavaju da kabina može biti uređena po zahtevima kupca, i to kada je reč o odabiru materijala i dodatne opreme, ističući da je Beira je namenjena automobilskim entuzijastima.
(MONDO/Vrele gume)
Razvoj ovog automobila, Breckland je započeo od Kappa platforme General Motorsa na kojoj leži Pontiac Solstice i Saturn Sky, što je doprinelo bržem razvoju i nižoj ceni automobila. Naime, čitav projekat je završen za 12 meseci, a očekivana cena je oko 68.000 evra.
Za tu sumu se dobija automobil baziran na dokazanoj tehnologiji, ali sa jedinstvenim stajlingom, šestolitarskim V8 motorom koji isporučuje 400 KS. Sprint do "stotke" ne traje ni čitavih 5 sekundi, a maksimalna brzina ograničena je na 250 kilometara na sat. Motor iz Beire je prilagođen korišćenju TNG-a kao pogonskog goriva, uz bezolovni benzin.
Inženjeri Brecklanda su restilizovali prednji i zadnji deo automobila, dok su zadržana GM-ova vrata koja su se pokazala kao veoma dobra u zaštiti od udara i doprinosu čvrstini karoserije. Enterijer, s druge strane u potpunosti je originalan, a uključuje dvostruke vazdušne jastuke, klima uređaj i satelitsku navigaciju. U kompaniji naglašavaju da kabina može biti uređena po zahtevima kupca, i to kada je reč o odabiru materijala i dodatne opreme, ističući da je Beira je namenjena automobilskim entuzijastima.
(MONDO/Vrele gume)