Marketinški stručnjaci nadmašili su sebe kontroverznom reklamnom kampanjom za prestonicu i najveći grad Litvanije.

Viljnus, drugi po veličini grad u Baltičkim zemljama, sa otprilike 800 hiljada stanovnika, nazvali su G-tačkom Evrope i to uz veoma zanimljivo objašnjenje.

"Niko ne zna gde se nalazi, ali kada ga pronađete - neverovatan je", navodi se u reklami.

Inače, ova "drska" reklama je emitovana prošle godine i to svega nekoliko nedelja uoči posete pape Franje ovom gradu.

Zanimljivo je i da se ovaj grad na sajtu FairFX nalazi na trećem mestu najpoželjnijih i najjeftinijih destinacija koje su idealne za organizaciju momačkih večeri.

Reklamna kampanja posebno naprvaljena za ovaj sajt pozivala je posetioce da "se bace na posao" i sami naporave svoju "mapu zadovoljstva". Posetiocima sajta je ponuđeno učestvuju u anketi u kojoj bi trebalo da se izjasne u kojoj meri se slažu sa izjavama poput "nema pravog zadovoljstva bez znoja" ili "pravi dodaci mogu poboljšati svako iskustvo".

Ukoliko im nije do "predigre" posetioci sajata mogu da je preskoče i odmah se upuste u istraživanje "zadovoljstava" u Viljnusu.

Ova kampanja postala je viralna širom sveta i izazvala je burnu reakciju. Pripadnici mlađe populacije u Litvaniji su bili oduševljeni njom, dok je sveštenstvo "razapelo na krst". Biskup Viljnusa je upozorio da ovakva reklama njihov grad promoviše kao destinaciju za seks turizam.