Marketinški stručnjaci nadmašili su sebe kontroverznom reklamnom kampanjom za prestonicu i najveći grad Litvanije.
Viljnus, drugi po veličini grad u Baltičkim zemljama, sa otprilike 800 hiljada stanovnika, nazvali su G-tačkom Evrope i to uz veoma zanimljivo objašnjenje.
"Niko ne zna gde se nalazi, ali kada ga pronađete - neverovatan je", navodi se u reklami.
Inače, ova "drska" reklama je emitovana prošle godine i to svega nekoliko nedelja uoči posete pape Franje ovom gradu.
Zanimljivo je i da se ovaj grad na sajtu FairFX nalazi na trećem mestu najpoželjnijih i najjeftinijih destinacija koje su idealne za organizaciju momačkih večeri.
Reklamna kampanja posebno naprvaljena za ovaj sajt pozivala je posetioce da "se bace na posao" i sami naporave svoju "mapu zadovoljstva". Posetiocima sajta je ponuđeno učestvuju u anketi u kojoj bi trebalo da se izjasne u kojoj meri se slažu sa izjavama poput "nema pravog zadovoljstva bez znoja" ili "pravi dodaci mogu poboljšati svako iskustvo".
Ukoliko im nije do "predigre" posetioci sajata mogu da je preskoče i odmah se upuste u istraživanje "zadovoljstava" u Viljnusu.
Ova kampanja postala je viralna širom sveta i izazvala je burnu reakciju. Pripadnici mlađe populacije u Litvaniji su bili oduševljeni njom, dok je sveštenstvo "razapelo na krst". Biskup Viljnusa je upozorio da ovakva reklama njihov grad promoviše kao destinaciju za seks turizam.
Srbija zablistala i nije uspela: Ništa od četvrtfinala, igraćemo baraž!
Saznajemo: Saša Obradović dobio otkaz u Monaku!
"Rusija ima pravo da uzvrati oružjem za masovno uništenje": Užasne pretnje Medvedeva, spominje Treći svetski rat
Srbija u drugom šeširu na žrebu, čeka je pakao: Nikad teži put do Svetskog prvenstva 2026!
Evropa se priprema za rat! Ove zemlje poslale građanima informacije kako da prežive - "Spremite hranu i jod"