Jubilarni 25. Beogradska nedelja mode završen je u sredu uveče u "Supermarketu", revijama Dejana Despotovića, Tijane Pavlov, Tamare Radivojević i Irene Grahovac.
Jubilarni 25. m:ts fashion week powered by Sony Ericsson završen je u sredu uveče "Supermarketu", revijama Dejana Despotovića, Tijane Pavlov, Tamare Radivojević i Irene Grahovac.
Manifestacija, koju organizuje Modni studio Click, je trajala sedam dana, a predstavili su se brojni strani i domaći modni brendovi, samostalni dizajneri i mladi talenti.
Revije, kao i prateće tematske izložbe, posetilo je nekoliko hiljada ljubitelja mode.
Novi prijatelji Beogradske nedelje mode, kompanije Telekom Srbija i Sony Ericsson, bili su glavni sponzori manifestacije.
"Nema industrije koja bi bolje parirala modnoj, po brzini razvoja i inovacija i komuniciranju sa potrošačima ili korisnicima, kao što to čine telekomunikacije", rekla je direktorka sektora za PR Telekoma Srbija, Milica Amidižić.
Prve večeri je održana humanitarna modna revija "Snovi 1001 noći", realizovana u saradnji Modnog studija Click i fonda "Katarina Rebrača". Manifestacija, koju organizuje Modni studio Click, je trajala sedam dana, a predstavili su se brojni strani i domaći modni brendovi, samostalni dizajneri i mladi talenti.
Revije, kao i prateće tematske izložbe, posetilo je nekoliko hiljada ljubitelja mode.
Novi prijatelji Beogradske nedelje mode, kompanije Telekom Srbija i Sony Ericsson, bili su glavni sponzori manifestacije.
"Nema industrije koja bi bolje parirala modnoj, po brzini razvoja i inovacija i komuniciranju sa potrošačima ili korisnicima, kao što to čine telekomunikacije", rekla je direktorka sektora za PR Telekoma Srbija, Milica Amidižić.
Ličnosti domaće javne scene, njih 25, u ulozi manekena prikazali su modele 25 eminentnih domaćih kreatora. Predstavljeni unikatni modeli mogu se i kupiti na licitaciji u Supermarketu do sredine maja, a celokupni prihod namenjen je poboljšanju uslova pregleda i lečenja raka dojke u Srbiji.
Proteklih sedam dana u Beogradu je bilo veoma glamurozno, kao da je svetska ekonomska kriza daleko od prestonice.
Iz večeri u veče održavane su modne revije na kojima su prikazivani modeli od svile, kože, krzna... uz ukrase od Svarovski kristala. Videli smo farmerke sa "push up" efektom, kao i suknju koja košta 99.000 dinara!
Poslednje veče bilo je rezervisano za četiri dizajnera - Dejana Despotovića, Tijanu Pavlov, Tamaru Radivojević i Irenu Grahovac, koji su prikazali svoje kolekcije za jesen/zimu 2009/2010.
Despotović je više puta nagrađivan student Više tekstilno-tehničke škole u Beogradu, a Tijana Pavlov je poslednji dobitnik nagrade za najboljeg mladog kreatora godine. Ona dizajnira isključivo kolekcije za muškarce, a sada je prikazala kolekciju "No Brothers, No Sisters".
Tamara Radivojević je prošlogodišnja dobitnica nagrade "Boris Nikolić" za savremeni modni izraz. Kolekcija koju je prikazala u sredu uveče, poigrava se primitivnim načinima dekoracije.
Irena Grahovac, dobitnica nagrade za najbolju reviju na prošlom Fashion Weeku, svojom kolekcijom od krzna i kože, zatvorila je prolećnu Nedelju mode u Beogradu.
Međutim, to nije bio kraj. U nastavku večeri u kluba "Magacin", održan je i Fashion TV & Legend World Wide Launch Event.
U prisustvu brojnih poznatih ličnosti održana je i mini revija proizvoda sa FTV logom, koje kreira Ilan Anuf, a koji će se uskoro naći u "Legend" prodavnicama.
(D. T., MONDO)