U odnosu na zimu i vožnju po ledu i poledici, leto je za vozače prava "pesma". Međutim, bez obzira na to što su putevi prohodniji, postoje neke druge stvari koje prave probleme tokom toplog vremena. 

Automehaničar je otkrio koji su to kvarovi karakteristični za leto, a podsetio je i na pravila kako da vozite automobil po vrućini.

Kočnice

Ako kočiona tečnost dugo nije promenjena, onda tokom vrelih dana, sa naglim kočenjem  može da proključa. U ovom slučaju, papučica kočnice će jednostavno otkazati, a vozilo neće usporiti. Još jedan problem koji se može pojaviti tokom naglog kočenja tokom vrelih dana jeste oštećenje gornjeg sloja kočionih pločica. U ovom slučaju, kočenje će takođe biti otežano, što predstvlja veliku opasnost po život putnika.

Zagrevanje tečnosti

Vrenje antifriza u rashladnom sistemu jedan je od najčešćih problema tokom letnje sezone. Po vrućem vremenu antifriz može da proključa iz sledećih razloga:

  • nizak nivo tečnosti u sistemu za hlađenje;
  • lažni nekvalitetni antifriz;
  • nepropusna kapa hladnjaka;
  • začepljenje saća radijatora rashladnih sistema;
  • neispravnost sistema za hlađenje električnog ventilatora.

Unutrašnja plastika

Ako auto dugo stoji na suncu, plastika od koje je napravljena instrument tabla može da se iskrivi. Da biste izbegli ovu situaciju, preporučuje se upotreba zaštitnih folija.

Tamni lak

Tamna boja automobila privlači toplotu, a sunčevi zraci ozbiljno oštećuju lak. Zato tručnjaci preporučuje da kola parkirateu hladu ili, ako to nije moguće, da ih prekrijete nekom zaštitnom ciradom.