
Kada je "BMW" lansirao novi "Z4", bilo je jasno da je promenjena filozofija, s obzirom da je naglašeno da neće biti "M" verzije. Ipak, to ne znači da neće biti modela sa performansama koje se veoma bliže "M" teritoriji.
Novi primerak snažnijeg bavarskog roadstera će debitovati na NAIAS Salonu automobila u Detroitu narednog meseca. Reč je o "BMW Z4 sDrive35is" modelu, koji je nadgradnja postojećeg "35i", sa sjajnim 3,0 litarskim twin-turbo rednim šestocilindrašem.
U odnosu na standardnu verziju, novi model dobija usisni sistem višeg stepena protoka, uz podizanje pritiska u turbinama. Rezultat se ogleda u povećanju snage i obrtnog momenta od 11 procenata, što u brojkama znači – 335 konjskih snaga i 450 Nm.
U kratkim intervalima, po potrebi, obrtni moment može da isporuči 500 Nm.U BMW-u tvrde da "Z4 sDrive35is" do stotke stiže za 4,7 sekundi.
Novi primerak snažnijeg bavarskog roadstera će debitovati na NAIAS Salonu automobila u Detroitu narednog meseca. Reč je o "BMW Z4 sDrive35is" modelu, koji je nadgradnja postojećeg "35i", sa sjajnim 3,0 litarskim twin-turbo rednim šestocilindrašem.
U odnosu na standardnu verziju, novi model dobija usisni sistem višeg stepena protoka, uz podizanje pritiska u turbinama. Rezultat se ogleda u povećanju snage i obrtnog momenta od 11 procenata, što u brojkama znači – 335 konjskih snaga i 450 Nm.
U kratkim intervalima, po potrebi, obrtni moment može da isporuči 500 Nm.U BMW-u tvrde da "Z4 sDrive35is" do stotke stiže za 4,7 sekundi.
Revidiran je i program elektro sistema upravljanja. Transmisija sa dvostrukom spojnicom je standard, uz sistem regeneracije energije koja se dobija prilikom kočenja.
Vizuelno, "35is" ima aero dodatke, a karoserija je jedan centimetar bliža tlu.
(MONDO/Vrele gume)
Vizuelno, "35is" ima aero dodatke, a karoserija je jedan centimetar bliža tlu.
(MONDO/Vrele gume)
Pridruži se MONDO zajednici.