Korejska "Kija" najavila je da će na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, u martu, predstaviti novu seriju vozila "sid, koja će se na evropskom tržištu naći od aprila.
Novi model "sid" spaja stil sportskog kupea sa prostranošću i praktičnošću hedžbeka sa pet vrata. Spoljašnost najviše karakterišu farovi povučeni prema gore, okviri prozora oivičeni hromom i ''mišićaste'' linije, što odmah privlači brojne poglede.
Atraktivan eksterijer dopunjuju ergonomski, prema vozaču blago okrenuti centralni deo armature i kvalitetni materijali u unutrašnjosti.
Novi "sid" je tehnički savremen predstavnik "Kije" u C klasi, a između ostalog krase ga i višestruko nagrađeni dizajn, kao i revolucionarna sedmogodišnja garancija.
Godina za nama bila je dobra za korejsku kompaniju, "Kija" je 2011. prodala rekordnih 2,47 miliona automobila, što je za 19 odsto više nego u 2010, a najprodavaniji model bio je "forte" sa 410.709 kupaca.
"Kija" je prvi put tokom 67 godina poslovanja premašila 2,4 miliona prodatih automobila, što je svrstava među najbrže rastuće globalne brendove.
Analizirajući po regionima prodajni rezultati su svuda bili pozitivni, ali je Severna Amerika odskočila po broju prodatih vozila 550.615 i ostvarenom rastu od 34 odsto.
Sledile su Kina sa 461.618 vozila i rastom od 30 odsto, Evropa 478.192 vozila i 22 odsto, a na takozvanim opštim tržištima - Srednja i Južna Amerika, Karibi, Azija (bez Kine i Južne Koreje), Pacifik, Bliski istok i Afrika - 495.531 vozila i rast od 11 odsto.
(Tanjug)
Atraktivan eksterijer dopunjuju ergonomski, prema vozaču blago okrenuti centralni deo armature i kvalitetni materijali u unutrašnjosti.
Novi "sid" je tehnički savremen predstavnik "Kije" u C klasi, a između ostalog krase ga i višestruko nagrađeni dizajn, kao i revolucionarna sedmogodišnja garancija.
Godina za nama bila je dobra za korejsku kompaniju, "Kija" je 2011. prodala rekordnih 2,47 miliona automobila, što je za 19 odsto više nego u 2010, a najprodavaniji model bio je "forte" sa 410.709 kupaca.
"Kija" je prvi put tokom 67 godina poslovanja premašila 2,4 miliona prodatih automobila, što je svrstava među najbrže rastuće globalne brendove.
Analizirajući po regionima prodajni rezultati su svuda bili pozitivni, ali je Severna Amerika odskočila po broju prodatih vozila 550.615 i ostvarenom rastu od 34 odsto.
Sledile su Kina sa 461.618 vozila i rastom od 30 odsto, Evropa 478.192 vozila i 22 odsto, a na takozvanim opštim tržištima - Srednja i Južna Amerika, Karibi, Azija (bez Kine i Južne Koreje), Pacifik, Bliski istok i Afrika - 495.531 vozila i rast od 11 odsto.
(Tanjug)