Već duže od mesec dana, kečap ovog američkog proizvođača ne služi se u "Meku", zato što je na čelo kompanije "Hajnc" došao Bernardo Hiz, nekadašnji CEO restorana Burger King, koji je još uvek u izvršnom odboru te kompanije.
Međutim, ubrzo su gosti "Mekdonaldsa" počeli da prigovaraju kako im jela u ovom restoranu brze hrane više nemaju isti ukus. To se, ipak, ne odnosi toliko na goste u Americi, budući da je "Mek" koristio ovaj kečap jedino u svojim restoranima u Mineapolisu i Pitsburgu, dok je u drugim delovima SAD korišćen kečap manjih lokalnih proizvođača, piše "Kafebar netvork".
Severna Amerika je, inače, tržište koje čini oko 40 odsto ukupne prodaje kečapa ovog proizvođača, dok se u Evropi prodaje mnogo više njihovih proizvoda, od čega se ukupni prihodi procenjuju na 110 milijardi dolara godišnje.
"Mek donalds" ne želi da otkriva brojke u vezi sa količinom kečapa koji se u njihovim restoranima potroši u toku jedne godine, ali zna se da je u 2006. godini samo u SAD potrošeno 113 miliona kilograma, od čega je samo mali udeo imao "Hajnc".
Sa druge strane, ovaj proizvođač kečapa ističe da u toku jedne godine prodaju 590 miliona boca tog proizvoda širom sveta, ne računajući direktnu prodaju lancima restorana brze hrane.
Crvena zvezda bez petorice u Evroligi: Sferopulos progovorio o problemima, ima 11 igrača na raspolaganju
"Reći ću vam sada kakav je čovek Nikola Mirotić": Burna konferencija Mesine, progovorio posle 6 godina ćutanja
Adem Ljajić se vraća u Partizan! Crno-beli spremaju velike promene ove zime
U mrežastim čarapama i miniću: Voditeljka na koncertu Jelene Rozge, prva došla i pokazala izvajane noge
Partizan traži da KSS ukine novo pravilo! "Protivno je propisima, Savez nije ovlašćen za to"