Žene sa šminkom tokom godina razvijaju poseban odnos. Nalik onom koji strpljivo grade sa cipelama (ili tašnama, ako spadaju u tu "kategoriju"). Bilo da se ste od onih koje ne izlaze iz kuće bez maskare i rumenila, bilo da se šminkate još-malo-pa-nikad, vaš izbor odražava vaš pogled na svet i pristup životu. Evo kako vaša "veza" sa šminkom utiče na vašu ljubavnu vezu.

Koristite senku? Dobićete više muške pažnje. Romantizovana predstava o "očima kao ogledalu duše" verovatno je razlog zbog kojeg muškarci najviše pažnje obraćaju na šminku na očima. Žene koje na neki od profila na društvenim mrežama okače sliku na kojoj imaju senku za oči dobiju 139 odsto više poruka od muškaraca od onih koje postavljaju drugačije slike, pokazuje statistika sajtova za upoznavanje.

Crveni karmin? Neće moći da skrene pogled. Da se muškarci pitaju, crveni karmin nikad ne bi izlazio iz mode. Istraživanje koje su sproveli na Univerzitetu u Mančesteru (da, neko se i time bavio) pokazalo je da muškarci pogled na licu žene koja ima crveni karmin zadržavaju 7,3 sekunde. Ako je u pitanju neka ružičasta nijansa - 6,7 sekundi. Dakle, crveni karmin je dobro "oružje" za "kontrolu uma".

Vaša veza sa šminkom je snažnija od one sa partnerom. Momci dolaze i odlaze (dok ne naiđe onaj pravi), a neseser sa šminkom - ostaje.

Muškarci bi voleli da se šminkate manje. Mada, onda ostaje nejasno zašto ne mogu da skrenu pogled kad prođe neka cica sređena tip-top…

Kad ste našminkane, muškarci vas doživljavaju kao "stručnije". Prema studiji koju je sproveo Procter & Gamble, našminkane žene muškarci percepiraju kao "kompetentnije". Zato možda nije loša ideja da se ako idete na razgovor za posao ipak (diskretno) našminkate.

Rumenilo i bronzer odbijaju muškarce. Iako čak i žene koje se malo šminkaju najčešće stavljaju rumenilo ili bronzer, ako vam je cilj da ga privučete, skoncentrišite se ipak na oči…

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.