Od proglašenja pandemije COVID-19, malo je ljudi na planeti koji nisu "izbačeni iz koloseka" i naterani da vode drugačije živote, pa je jesenji ciklus tribina "Na kafi sa psihologom" Hemofarm fondacije otvoren upravo razgovorom na temu "Kako do balansa između poslovnog i privatnog života?"
Zdravstvena kriza koja nas je zadesila značajno je promenila način na koji živimo, radimo i družimo se. Za većinu, ona je značila socijalno distanciranje i prelazak na rad od kuće. Iako posao od kuće može da ima svojih prednosti, privikavanje na novu vrstu svakodnevice za mnoge je i problematičan. Jedan od glavnih razloga za to stanje leži u teškoći da među zidovima svojih stanova pronađemo tu pravu ravnotežu između poslovnog i privatnog života.
O tome kako uspostaviti balans između poslovnog i privatnog života i kako funkcionisati u vremenu krize razgovarali su Miona Živkov Ivanišević, organizacioni psiholog, HR menadžer, BDK Advokati i Dragan Ilić, psiholog i novinar.
Glavna poruka sa tribine, koja je poštujući epidemiološke mere održana pred publikom od 20 ljudi, jeste da je pri uspostavljanju ravnoteže najvažnije prvo odrediti prioritete. Imajući u vidu da su se u novoj realnosti poslovni i privatni život isprepletali, i da se sada posao obavlja istovremeno kad i kućni i porodični poslovi, prvenstveno treba da odredimo šta treba da se uradi prvo, a šta može da sačeka.
Trenutna situacija je dovoljno stresna da bismo sami sebi dodavali stres i anksioznost pokušavajući sve da uradimo istovremeno.
Drugi korak je adaptacija. "U privatni život treba uneti malo strukture, a u poslovni preneti ležernost iz privatnog života. I kao što smo svi morali prvo da se prilagodimo globalnoj krizi, tako sada moramo novonastalu situaciju u poslovnom i privatnom životu da prilagodimo svojim potrebama i mogućnostima", istakla je Miona Živkov Ivanišević na tribini koju u celosti možete da pogledate u videu ispod:
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.