Naime, tokom karantina u Velikoj Britaniji bili su zatvoreni kafići i restorani, zbog čega je veći broj ljudi bio usmeren na druženje u parkovima. I tako su pikinici postali neverovatno popularni, a kako je Lusi ljubiteljka roze vina, došla je na sjajnu ideju koja joj je donela veliki prihod.
"Kada su zatvorili sve pabove i kafiće, došla sam na ideju koja će rešiti problem koji sam tad imala. Kao i svi, i ja sam sa društvom tada izlazila u park na piće, ali moje vino se stalno grejalo. Nisam želela da pijem mlaki roze. Mama mi je dala nekakvu termo bocu za vino koja je kratko ’radila’, ali svakako mi nije rešavala problem jer u tu bocu nije mogla da stane cela flaša vina, a i nekako je menjala ukus vina. Shvatila sam da mnogi imaju isti problem i poželela da ga rešim", priča ova mlada žena.
Međutim, tada se suočila sa još jednim problemom – novcem koji joj je bio potreban da bi napravila proizvod.
"Živela sam sa roditeljima i nisam imala prebijene pare. Ipak, cela porodica učestvovala je u mom poduhvatu i prošlog jula smo imali spremnu prvu flašu za vino koju smo osmislili. Za samo sedam meseci, prodali smo prvih hiljadu komada u različitim bojama, a porudžbina je bilo toliko da nisam stizala svima da odgovorim. Ubrzo su i mediji počeli da pišu o meni i to je privuklo još više ljudi".
Ovaj proizvod doneo joj je lepu zaradu.
"Sada zarađujem petocifreni iznos svakog meseca i konačno smatram sebe uspešnom. Zato poručujem svakom ko ima bilo kakvu ideju - sprovedite je u delo. Nikad ne znate šta će se desiti u narednih sedam meseci", kaže Lusi, čija boca za vino održava piće hladnim 24 časa, a toplim, ukoliko to želite, 12 sati.
U nju staje 750 mililitara vina, piće iz nje ne može da procuri i ne sadrži štetnu plastiku.
Njen proizvod postao je toliko popularan da su je kontaktirali iz velikog trgovačkog lanca kako bi se njene boce našle na njihovim policama.
Lusi ističe da su joj u svemu dosta pomogne društvene mreže i ima poruku za sve one koji bi želeli da pokrenu nešto svoje.
"Mnogo je zabluda u vezi sa pokretanjem sopstvenog posla. Ne treba vam mnogo novca, treba vam samo dobra ideja i proizvod koji ljudi zaista žele", kaže ona.
(MONDO)