Posao konobara nije nimalo lak. Svakodnevno usluživati ljude, koji dođu i raspoloženi i neraspoloženi, ljubazni i neljubazni, zaista nije jednostavno. Naravno, ima i različitih konobara, ali ovog puta je konobarica po imenu Merijen otkrila šta nju i njene kolege najviše nervira u ponašanju gostiju.
Ona na svom TikTok nalogu često objavljuje videe u kojima oponaša kako ponašanje konobara, tako i gostiju, kuvara, menadžera, a njeni klipovi imaju milionske preglede.
U jednom od najgledanijih videa, koji ima više od osam miliona pregleda, Merijen oponaša situaciju u kojoj joj se gošća, koja je "polizala" tanjir žali da nije zadovoljna jelom, te traži da joj to jelo ne bude naplaćeno.
Nakon što se nasmeje jer vidi prazan tanjir, gošća joj odgovara: "Zaista mi se nije dopalo, pojela sam samo zato što sam bila gladna".
Kada pošalje menadžerku da razgovara sa gošćom i objasni čime nije zadovoljna, ona kaže da je jelo bilo "bljutavo", a zatim je menadžerka pita posle koliko je zalogaja to shvatila.
Kao jednu od stvari zbog kojih konobari "lude", Merijen navodi i ljude koji zovu tri minuta pre zatvaranja restorana, kako bi poručili hranu za poneti.
Zbog takvih gostiju, kaže ona, zaposleni moraju da ostanu i po sat vremena duže jer im je potrebno da naprave celu porudžbinu, a onda se pojave ljudi koji im čak i ne ostave bakšiš.
"Ona čuvena da je klijent uvek u pravu je definitivno netačna", jedan je od komentara na snimke koje je ova devojka objavila, dok drugi poručuju da "ne mogu da veruju šta sve ljudi rade ne bi li platili manje".
(MONDO)