Turistička organizacija "Beograd" promovisala je na Sajmu turizma projekat "Beograd kao City Break destinacija" i predstavila mere unapređenja ovog vida turizma u glavnom gradu.
Turistička organizacija "Beograd" promovisala je na Sajmu turizma projekat "Beograd kao City Break destinacija" i predstavila mere unapređenja ovog vida turizma u glavnom gradu.
"Siti brejk" (City break) turizam predstavlja kratak gradski odmor i podrazumeva boravak gostiju u gradovima od jednog do četiri dana i jedan je od najpopularnijih oblika turizama u svetu“, objasnila je direktorka TOB-a Jasna Dimitrijević.
"Naš cilj je da imamo što više gostiju vikendima u Beogradu koji će poželeti ponovo da posete naš grad", rekla je ona.
Dimitrijevićeva je u cilju privlačenja stranih turista najavila i smanjenje cena hotelskog smeštaja u glavnom gradu za period predstojeće manifestacije "Dani Beograda" koja će biti održana od 16. do 19. aprila ove godine.
„Najpopularnija atrakcija koju strani turisti obilaze u Beogradu je Beogradska tvrđava, a osim nje veliku pažnju privlači i staro gradsko jezgro kao i Trg republike, beogradski dvorovi, muzeji i Ada ciganlija“, rekao je Dejan Veselinov, zadužen za odnose sa javnošću TOB-a.
Prema njegovim rečima, posebnom arhitekturom ističe se Zemun, kao i Skadarlija na čijoj promociji TOB u saradnji sa Privrednom komorom Beograda i Skupštinom grada intenzivno radi.
Veselinov je istakao značaj gradskih manifestacija kao što su Beogradski maraton, Ulica otvorenog srca, Fest, Noć muzeja i najznačajnija ove godine Univerzijada, ocenivši da one predstavljaju "magnet za strane turiste".
"Postoje dve vrste siti brejk turista, oni koji dolaze kako bi upoznali kulturu, istoriju i način života lokalnog stanovništva i mlađi turisti koji traže zabavu i avanturu", rekao je on i objasnio da Beograd treba svoju turističku ponudu da prilagodi njihovim potrebama.
(Tanjug)
"Siti brejk" (City break) turizam predstavlja kratak gradski odmor i podrazumeva boravak gostiju u gradovima od jednog do četiri dana i jedan je od najpopularnijih oblika turizama u svetu“, objasnila je direktorka TOB-a Jasna Dimitrijević.
"Naš cilj je da imamo što više gostiju vikendima u Beogradu koji će poželeti ponovo da posete naš grad", rekla je ona.
Dimitrijevićeva je u cilju privlačenja stranih turista najavila i smanjenje cena hotelskog smeštaja u glavnom gradu za period predstojeće manifestacije "Dani Beograda" koja će biti održana od 16. do 19. aprila ove godine.
„Najpopularnija atrakcija koju strani turisti obilaze u Beogradu je Beogradska tvrđava, a osim nje veliku pažnju privlači i staro gradsko jezgro kao i Trg republike, beogradski dvorovi, muzeji i Ada ciganlija“, rekao je Dejan Veselinov, zadužen za odnose sa javnošću TOB-a.
Prema njegovim rečima, posebnom arhitekturom ističe se Zemun, kao i Skadarlija na čijoj promociji TOB u saradnji sa Privrednom komorom Beograda i Skupštinom grada intenzivno radi.
Veselinov je istakao značaj gradskih manifestacija kao što su Beogradski maraton, Ulica otvorenog srca, Fest, Noć muzeja i najznačajnija ove godine Univerzijada, ocenivši da one predstavljaju "magnet za strane turiste".
"Postoje dve vrste siti brejk turista, oni koji dolaze kako bi upoznali kulturu, istoriju i način života lokalnog stanovništva i mlađi turisti koji traže zabavu i avanturu", rekao je on i objasnio da Beograd treba svoju turističku ponudu da prilagodi njihovim potrebama.
(Tanjug)