Provokativna nova kampanja pokrenuta je u Australiji, sa ciljem podizanja svesti ljudi o važnosti doniranja organa.
Dvominutni video deo je promocije dokumentarca "Dying to Live", autora Ričarda Toda i Ričarda Buloka, inspirisanog podatkom da čak 70 odsto Australijanaca generalno podržava doniranje organa, ali ih je svega 36 odsto registrovano u nacionalnoj evidenciji potencijalnih donora, prenosi portal Mumbrella.
"Važno je da ljudi znaju da mogu da se registruju i onlajn, ali i da treba da razgovaraju sa članovima svoje porodice o tome, jer čak i ako ste registrovani, vaša porodica ima pravo da stavi veto na tu vašu odluku u odsudnom trenutku", navodi se u izjavi autora dokumentarca.
Sama kampanja obojena je (crnim) humorom, Hrist je na krstu, a rimski vojnici šale se da neće svi ljudi otići u "večni raj" zbog doniranja organa, na šta Hrist odgovara da bi on to "očigledno uradio", pa mu oni dodaju mobilni da "klikne" i da pristanak...
Šta vi mislite, da li je ova kampanja prešla granicu dobrog ukusa?
"Moje dete ima sve petice, ne mora da radi trbušnjake": Majke besne zbog merenja u školi, stručnjak saglasan
Partizan ima dva problema posle Reala: Obradović se oglasio o povredama!
Đoković preživeo dramu u Šangaju: Deco, nema smene generacija, opet ide po titulu!
Mondo ukrštenica za 11. oktobar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Pomeren početak utakmice Crvene zvezde: Tek je počela sezona, ali više nema pravo na kiks