Vezbanje kako da napravite plan vezbanja.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zdravlje

Kako da napravite realan plan vežbanja

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Donosimo vam nekoliko saveta stručnjaka koji će vam pomoći da odredite prave ciljeve, tako da na kraju postignete ono što želite.

Izvor: Guliver/Getty images, erikreis

Iako bi bilo lepo da se "univerzum postara da nam da ono što želimo", svet ne funkcioniše tako. Ako želite da smršate ili da se dovedete u formu, moraćete da sebi odredite ciljeve i onda se potrudite da ih osvarite.

Nema šanse da se samo probudite jednog jutra u telu kakvo ste oduvek želeli. Donosimo vam nekoliko saveta stručnjaka koji će vam pomoći da odredite prave ciljeve, tako da na kraju postignete ono što želite.

Budite konkretni

Morate imati jasnu ideju šta želite da postignete. Da li želite da oblikujete telo ili samo da smršate? Da li želite da vam se vrati snaga i da popravite kondiciju, ili želite da nestane višak oko struka? U zavisnosti od toga, treba da odredite svoje prioritete u vežbanju.

Pratite svoj napredak

Da biste znali da li vaši napori daju rezultate, trebalo bi da nađete način da merite napredak. Ako želite da smršate recimo pet kilograma, pratite svoj napredak iz nedelje u nedelju. Neka vaš cilj bude skidanje jednog kilograma nedeljno, tako što ćete korigovati ishranu i vežbati sat vremena svaki drugi dan. Odredite jedan dan za merenje, i pratite kako vam ide.

Ne preterujte

Ako ste previše optimistični, pa sebi zacrtate suviše visoke ciljeve, može se desiti da izgubite volju kad primetite da stvari ne idu kako ste planirali. Držite se devize "malim koracima do cilja".

Odredite sebi vremenski okvir

Ako postavite sebi neki cilj, a ne odredite rok za njegovo ostvarivanje, vrlo je verovatno da se nikad neće ni dogoditi to što želite. Dajte sebi razumno vreme za skidanje viška kilograma, napravite plan i pridržavajte ga se.

Nemojte sumnjati u sebe

Prirodno je da se ponekad i pokolebate, ali nemojte dozvoliti da vas to omete u sprovođenju planova koje ste napravili u delo. Podsećajte sebe da vas svaki napor koji uložite čini snažnijim i vodi ka cilju.

Radite na samopouzdanju

Svaki put kad ostvarite deo svojih planova, napravite sebi mali podsetinik i zakačite ga negde na vidno mesto. Tako će vam stalno biti pred očima dokaz da možete - sve što poželite.

Pročitajte: Šta se stvarno dešava u zoni "sagorevanja masti"

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

loader