Raspoloženje utiče na donošenje vrlo jednostavnih odluka, kažu naučnici.
Oni su grupi ispitanika prvo pokazivali prijatne i neprijatne fotografije, poput štenaca ili obolelih stopala, a onda fotografije nekih običnih predmeta koje su pratile reči poput ''sviđa mi se“, ''ne sviđa mi se“, ''dobro“, ''loše“.
Od ispitanika se zatim tražilo da odgovore sa "da“ ili "ne“, u zavisnosti od toga da li se njihova osećanja poklapaju sa rečima koje su pratile predmete.
Tim psihologa je, proučavajući rezultate studije, došao do zaključka da pozitivno raspoloženi ljudi brže reagovali.
"Eto objašnjenja i zašto ljudi već na prvi pogled znaju da li će kupiti ili ne neki predmet“, navodi se u studiji.
(Tanjug)
Od ispitanika se zatim tražilo da odgovore sa "da“ ili "ne“, u zavisnosti od toga da li se njihova osećanja poklapaju sa rečima koje su pratile predmete.
Tim psihologa je, proučavajući rezultate studije, došao do zaključka da pozitivno raspoloženi ljudi brže reagovali.
"Eto objašnjenja i zašto ljudi već na prvi pogled znaju da li će kupiti ili ne neki predmet“, navodi se u studiji.
(Tanjug)