Nakon što se na utakmici Partizana dogodio propust, da su pojedini vlasnici sezonskih karata imali ulaznice za mesta koja su već bila zauzeta, klub se oglasio i poručio da će hitno da reši taj problem. Crno-beli su apelovali na strpljenje navijača i objasnili da su se greške dogodile i ljudskim faktorom, jer, kako je navedeno, bivši tiketing partner KK Partizan nije predao stare podatke.
Dan nakon tog saopštenja, oglasio se i Partizanov prethodni partner, kompanija Tiketlajn, čije saopštenje prenosimo u celosti. "Povodom jučerašnjeg medijskog saopštenja KK Partizan koje je uslovilo veliki broj obraćanja našoj kompaniji u vezi sa problemima oko prodaje svih tipova ulaznica koje postoje u ovoj sezoni, a koji su kulminirali na prvoj evroligaškoj utakmici, želimo da se pre svega obratimo Partizanovoj navijačkoj javnosti.
Ovim putem izražavamo svoje saosećanje zbog problema i nepoštovanja koje trpi jedna od najvernijih košarkaških publika u Evropi od strane neodgovornih pojedinaca iz top menadžmenta kluba. U celosti se ograđujemo od svih izjava pojedinaca iz rukovodećih struktura kluba u vezi sa prebacivanjem sopstvene odgovornosti i nekompetentnosti na našu kompaniju i pominjanja starih baza podataka, kao navodnog opravdanja za novonastale probleme.
Smatramo da je neprofesionalan i stav kluba koji sve svoje propuste pokušava prebaciti na ticketing kompanije sa kojima je sarađivao ili sada sarađuje, bez želje da ulazimo u renomiranost ticketing kompanija sa kojima klub trenutno posluje.
Obaveštavamo javnost i da je KK Partizan neosnovano izvršio jednostrani raskid ugovora sa našom kompanijom u jeku priprema nove sezone, povodom čega ćemo zaštitu naših prava tražiti pred nadležnim institucija Republike Srbije, a ne preko društvenih mreža.
Takođe, ovim putem želimo da pozovemo odgovorne pojedince iz kluba da ostave po strani našu kompaniju i da nas dalje ne pominju u kontekstu sopstvenih grešaka. Ticketline se, bez obzira šta KK Partizan bude ubuduće objavljivao po ovom pitanju, neće dalje medijski oglašavati. Sportskoj sekciji KK Partizan želimo svu sreću u daljem radu, a kompletnoj crno-beloj navijačkoj armiji želimo da se sezona nastavi sa što manje problema i što više navijačkog zadovoljstva. Menadžment Ticketline", piše u saopštenju.
BONUS VIDEO:
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona