Pevačica Ana Nikolić koja se sada neretko nađe u žiži interesovanja zbog svog ponašanja, pobrala je simpatije publike još kada se prvi put pojavila na javnoj sceni, a jedna njena pesma posebno se izdvojila iako je od njene premijere prošlo više od 15 godina, i dalje je svi rado slušaju i pominju.
U pitanju je pesma "Romale romali", kojom se Ana 2006. godine predstavila na nacionalnom takmičenju za pesmu Evrovizije, Beovizija. Još na prvo slušanje znalo se da će pesma biti veliki hit, a ni cifra za koju ju je Ana kupila od Kikija Lesendrića nije zanemarljiva. Nikolićeva je za ovu pesmu iskeširala tada 30.000 evra, ali kako je ta pesma i dan danas veoma slušana, očigledno nije pogrešila.
Zoran Kiki Lesandrić nedavno je govorio o saradnji sa Anom Nikolić i tada prizna da ga je Ana Nikolić mnogo naljutila, zbog čega je i odlučio da joj "Romale romali" debelo naplati - "Bio sam bezobrazan i taj bezobrazluk je naplaćen, a sa druge strane, trebalo je da radim ceo album, pa se vratio Mili, bio sam ljut i odvalio sam cenu koja je bila opravdana", rekao je Kiki jednom prilikom za domaće medije, a na pitanje da li je pesma zaista vredela 30.000 evra, on je odgovorio: "Bilo je jako skupo raditi produkciju u to vreme, Marina je bila takođe skupa, kao i Ljilja Jorgovanović, pesma je svakako opravdala cenu i njoj je donela novac".
Pokojna Marina Tucaković koja je bila jedan od najboljih tekstopisaca u regionu i koja je sarađivala sa svim najvećim zvezdama, zaradila je ogromnu sumu novca na samo jednom stihu. Kako je Neda Ukraden jednom prilikom ispričala, Tucakovićeva je zahvaljujući stihu "Suza je iz oka kanula" zaradila 100.000 evra.
Ljupka Stević je svojevremeno snimila duet sa svetski popularnim reperom Snup Dogom "Ole, ole" za šta je iskeširala čak 40.000 evra - "Platila sam pesmu kao što pojedini pevači plate ceo album. Ne žalim ni jednu paru jer je duet fenomenalno prošao. Bilo je zadovoljstvo raditi s njim jer je normalan čovek, za razliku od njegovih menadžera koji su u većem tripu svetskih zvezdi nego on. Vodio me je po kući, pokazivao prostor za studio koji je želeo da napravi. Zaista imam divna iskustva sa njim", istakla je Ljupka Stević svojevremeno.
Pre izvesnog vremena je menadžer Marije Šerifović otkrio da je ona vlasnica najskupljeg spota. Marija Šerifović je prestavljala Srbiju na Pesmi Evrovizije pesmom "Molitva". Odnela je pobedu, ali i snimila spot koji je platila navodno čak 75.000 evra. Snimanje spota je finansirao njen menadžer za vreme muzičkog takmičenja Saša Mirković.
"Ma koliko pevač bio talentovan, mora da se uloži novac u karijeru", rekao je izvor lista Alo povodom Mirkovićeve odluke da se spot ekranizuje za "ogromne pare". "On je tada za spot pesme Molitva iskeširao čak 75.000 evra. Želeo je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svestan da će ta pesma ostaviti traga na našoj, ali i svetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde", rekao je izvor za domaće medije.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina