Veštačka inteligencija i alati koji je koriste poslednjih meseci su veoma popularni na društvenim mrežama, a pojedini korisnici zaista su zabavili internet svojim idejama.
Tako smo imali priliku da "oživimo" pojedine kultne likove, ali i da čujemo kako bi neke pesme zvučale da su drugog žanra, poput metal Dragane Mirković, primera radi.
No, ima i onih koji su otišli korak dalje sa svojim idejama, a krajnji rezultat doveo je hiljade i hiljade ljudi do suza, ali od smeha.
Jedan od snimaka koji je preko noći postao hit na Instagramu i Tiktoku bio je Sloba Milošević u ulozi influensera, a mnogima je bio kranje simpatičan video na kojem nekadašnji predsednik reklamira japansko-srpske nudle.
Pogledajte:
"Još davne 1993. godine, Slobodan Milošević pokušao je da se predstavi kao svojevrsni 'lajfstajl influenser'. Njegov strastveni projekat zvao se 'Serbo Noodles' – balkanska, začinjena verzija ramena, promovisana s tradicionalnim japanskim entuzijazmom i dozom geopolitičke zabune. Projekat nije dugo potrajao, ali je ostavio legendarni slogan zbog kojeg je cela nacija šaptala: 'Srbija do Tokija.'", stoji u opisu objave, a komentari nisu izostali.
"Kiseli kupus ukus, kao kimči ali bez začina", "Ramen je postao srpski", "Ovo mora da se jede samo sa tri prsta, bez štapića", "Tokio je srce Srbije", "Zastrašujuće je koliko ljudi misli da je ovo stvarno", pisali su ljudi, a moramo da priznamo da nas je snimak lepo zasmejao.
Vaše mišljenje nam je važno - ostavite nam komentar, nije potrebna registracija!
Bonus video: