Teodora Bogdanović je diplomirala je novinarstvo i politikologiju, radila je na RTS-u i magazinu "Cosmopolitan", bila voditelj podkasta, a onda je postala glavna i odgovorna urednica magazina "ELLE".
Brend "ELLE" ove godine slavi 20 godina u Srbiji, a Teodora u MONDO podkastu "Nešto moje" voditeljki Kseniji Mijatović otkriva tajne koje stoje iza svake priče.
Poslušajte šta je sve imala da kaže:
"Tokom radnog dana imam konstantnu potrebu za kreativom, organizacijom, to je stalna trka sa vremenom, danima, satima, obavezama. Biti deo nečega što 20 godina postoji nije mala stvar. Poslednje 4 godine sam glavna i odgovorna urednica i imala sam prilike da sarađujem sa prethodnim uredništvom i najviše sam ponosna na to što sam nastavila taj trend i tradiciju", rekla je Teodora na početku.
"Ono što je bio cilj je da tu priču o modi koja je konkretno samo niša, proširimo na sve što jednu ženu interesuje. Da to ne bude samo magazin. Ježila sam se kada čujem 'listam magazine u salonu'. Kada to čujem, a ja ostavila dušu sa timom... Mislim da se prepolovim odmah", objašnjava urednica ELLE magazina.
Teodora je potom objasnila i da joj je cilj da sa timom napravi ne samo magazin već brend koji će biti sinonim za jake priče, sa prostorom i za psihologiju, sociologiju, aktivizam, lepotu, modu, lajfstajl, kao i sve ono što može da ljudima bude prijemčivo, i koje svaka mlada žena koja treba da pročita.
"Onda kažu ali mi živimo u doba digitalizacije, print propada, to je notorna glupost, iskreno", dodala je Teodora.
"To je najveći kompliment"
Na konstataciju voditeljke Ksenije Mijatović da je ispod tekstova nalazila reference koje upućuju na istraživanja i shvatila da je uz magazin "Elle" znala da su tekstovi podržani sa puno odgovornosti i informacija, Teodora je rekla sledeće:
"To je najveći kompliment za svakog novinara jer tako stvaraš kredibilitet i prepoznatljivost u društvu i među ženama i u toj nekoj zajednici. Nama je kao koncept Ella postojao taj momenat zajedništva oko samog brenda - da se žene osećaju sigurno tu. Da radimo sa validnim autorima koji stoje iza svog rada i treba im prostor da to demonstriraju. I da mi damo neki naš zaključak svima koji veruju nama".
Saznala da je najmlađa na konferenciji
Teodora je otkrila i kako se snašla sa svetskim modnim brendovima, s obzirom da dolazi iz "male Srbije" i da ima samo 28 godina.
"Nisam znala da sam najmlađa urednica magazine ELLE u svetu. To sam saznala na uredničkoj konferenciji, kada sam to čula bila sam 'ja?', kao, 'baš lepo'. Ja sam u ovom poslu 12 godina. Ne bih volela da me devojke slušaju i misle 'ja došla i postala urednica. Prvo sam bila 'Cosmo' ambasador, novinar, urednica, pa sam bila urednica tema, glavna i odgovorna urednica Cosmopolitena sa 25 godina, onda sam to posle postala i u Wanted magazinu i u ELLE. To je sve imalo neku svoju putanju, a zašto to kažem – ne da bih se busala u grudi – put gde prođete od najmanjeg do najvećeg je put da se snađete na tom najvećem. Ja nisam sigurna da bih se možda toliko dobro snašla na poziciji glavne i odgovorne urednice da su me samo ovako bacilli i da ja nisam znala ništa pre toga. Imala sam priliku da upoznam sve procese, da osetim klijenta, čujem i vidim kako oni razmišljaju, da razumem, s druge strane morate malo da imate i kliker za biznis, morate da imate malo klikere i za kreativu, da vidite kako svet funkcioniše, da imate taj momenat socijalne inteligencije".
Teodora je potom otkrila da je u njenom poslu socijalna inteligencija najvažnija.
"Ko ne može sa tim da se nosi ili ne može da se uklopi ili ne može da involvira u svoju ličnost, mislim da je tu malo teži opstanak. Kada sam ja postala glavna i odgovorna urednica, moja strategija je bila da, bez obzira što mi imamo prilično u potpunosti neoformljeno modno tržište, zbog čega svako na svoje načine traži kako da se involvira na tržište mode barem u svetu, da mi to donesemo u naš magazin, ali i na naše tržište i kroz druge industrije, ne samo modne - nešto što će stvoriti veliki hajp, bazu oko samog brenda."
"Ne mogu da se porede Beograd i Pariz"
"Moja vizija je da se umrežim sa brendovima na globalnom nivou što preko licencora, što direktno, što da prosto na nekim dešavanjima, gde smo u tom trenutku bili prvi put, a sada smo već deseti put, napravimo perspektivu tim ljudima da mi postojimo. Da jedna mala Srbija postoji i da prosto i nas uzmu u obzir. Da smo mi na tržištu prisutni, dominantni. Negde bih rekla da je to išlo kroz tu perspektivu i vizuru, da nije bilo lako, ne samo zbog mojih godina, nego uopšte zbog prihvatanja same srpske ekonomije, to je zaista negde otežavajuća okolnost za sve nas koji se bavimo nekim poslovima koji nisu toliko isplativi u Srbiji koliko su, na primer, u Francuskoj, iako ne možemo da poredimo Beograd I Pariz, ali prosto smo negde našli neki modus operandi".
"To ćemo mi"
Teodora je otkrila da, kada su ideje u pitanju, inspiraciju nalazi u “nedostatku u društvu”.
"Nedostatak u društvu - čega nema dovoljno, o kojim temama se ne priča dovoljno, šta je to što žene zanima, šta je to što mene zanima, moj tim, šta je to što interesuje moje drugarice, prosto osluškivanje tvog okruženja i perspektiva i vizija ELLE da ja stvarno želim, dok sam ja na toj poziciji, taj ELLE treba da priča o stvarima o kojima se ne priča i treba da pomera granice. Treba da prosto edukuje, ispiriše, motiviše mlade žene da se pokrenu, da se okrenu nekim stvarima koje vole, da prestanu da se osećaju uljuljkano, utabano, ukalupljeno, nego sve ono gde vidim da nije dovoljno razrađeno – ja sam u maniru 'to ćemo mi'", zaključila je Teodora na kraju.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i propisima Zakona o javnom informisanju i medijima.
BONUS VIDEO:
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!