Oni su se do centra grada dovezli tim prevoznim sredstvima i potom duvajući u pištaljke prošli pored sedišta lokalne samouprave, zahtevajući posredovanje njenih predstavnika.

Radnicima se niko nije obratio, dok je predsednica Udruženja radnika Aleksandra Ivković rekla agenciji Beta da je vožnja s vanlinijskim prevoznicima jeftinija i udobnija.

"Mi ovu zabranu inspekcije doživljavamo kao pokušaj da nas na silu nateraju da se vozimo s linijskim prevoznicima, s čijim redom vožnje ne možemo da se uklopimo i stignemo na vreme na posao", rekla je ona.

Dok linijski prevoznici "voze samo do autobuske stanice", vanlinijski uzimaju radnike ispred njihovih kuća i voze ih do fabrike, a red vožnje prilagođavaju njihovim potrebama.

Problem je nastao u tumačenju Člana 84. Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, koji ne dozvoljava da se prevoze putnici bez ugovora s privrednim subjektom, odnosno, pravnim licem ili organizacijom.

"Zbog toga je napravljeno Udruženje radnika 'Južni putnik', s više od 1.000 članova. Sada leskovački inspektori tumače da to udruženje nije organizacija, a u Ministarstvu saobraćaja kažu da jeste", kazao je predsednik Udruženja prevoznika Miroslav Ivković.

Protest kombi prevoznika na ulicama Beograda FOTO

Po njegovim rečima, inspektori isključuju iz saobraćaja privatne prevoznike koji su zapali u velike gubitke.

Ovo je drugi protest prevoznika za deset dana.