Oni su se do centra grada dovezli tim prevoznim sredstvima i potom duvajući u pištaljke prošli pored sedišta lokalne samouprave, zahtevajući posredovanje njenih predstavnika.
Radnicima se niko nije obratio, dok je predsednica Udruženja radnika Aleksandra Ivković rekla agenciji Beta da je vožnja s vanlinijskim prevoznicima jeftinija i udobnija.
"Mi ovu zabranu inspekcije doživljavamo kao pokušaj da nas na silu nateraju da se vozimo s linijskim prevoznicima, s čijim redom vožnje ne možemo da se uklopimo i stignemo na vreme na posao", rekla je ona.
Dok linijski prevoznici "voze samo do autobuske stanice", vanlinijski uzimaju radnike ispred njihovih kuća i voze ih do fabrike, a red vožnje prilagođavaju njihovim potrebama.
Problem je nastao u tumačenju Člana 84. Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, koji ne dozvoljava da se prevoze putnici bez ugovora s privrednim subjektom, odnosno, pravnim licem ili organizacijom.
"Zbog toga je napravljeno Udruženje radnika 'Južni putnik', s više od 1.000 članova. Sada leskovački inspektori tumače da to udruženje nije organizacija, a u Ministarstvu saobraćaja kažu da jeste", kazao je predsednik Udruženja prevoznika Miroslav Ivković.
Po njegovim rečima, inspektori isključuju iz saobraćaja privatne prevoznike koji su zapali u velike gubitke.
Ovo je drugi protest prevoznika za deset dana.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti