Srednja brzina: Merenje počelo, a kažnjavanje?

Počelo obračunavanje srednje brzine na autoputu Beograd - Niš, nema vieš divljanja.

Merenje srednje brzine vozila na autoputu već daje rezultate, uverila se ekipa Tanjuga, koja je prošla celu deonicu od Beograda do Niša, na kojoj nije bilo uobičajenog "divljanja".

Iznenađujuća situacija - lagana vožnja čak i automobila sa velikom kubikažom, koji mogu da razviju više od 200 kilometara na sat. Ipak, poneko vozilo i to uglavnom sa stranim tabilicama išlo je vidno brže od dozvoljenih 120 na sat.

Cilj merenja srednje brzine vozila na autoputu nije kažnjavanje građana, već smanjenje broja stradalih, poručio je danas zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković najavljujući da će kažnjavanje nesavesnih vozača početi za par nedelja.

Milinković za Tanjug kaže da se trenutno prosečna brzina samo meri, a da će procesuiranje počinilaca prekršaja početi za nekoliko nedelja.

Nije moguće odjednom pokriti sve deonice na autoputu, objasnio je Milinković, i najavio da će se narednih nedelja obaviti detaljne analize na kojim se deonicama najviše prekoračuju brzine, gde su najveća prekoračenja i u zavisnosti od toga počeće kontrola deonice po deonice. odnosno procesuiranje počinilaca prekršaja.

Za drugu polovinu avgusta najavljuje se i povećan broj vozila presretača, ali i ručnih radara, kojim se može meriti brzina na pogodnim mestima, kao što je nadvožanjak na autoputu, pri čemu se onda zaustavljanje vozila vrši na naplatnim stanicama.

Inače, na svim naplatnim stanicama trenutno se prilikom naplate putarine izračunava srednja brzina.

Putevi Srbije dokumentuju ulazak i izlazak vozila na naplatnoj stanici i u zavisnosti od toga da li je vozilo prekoračilo brzinu kretanja dostavljaće MUP-u sve potrebne podatke da se vozač procesuira.

Upitan kako će se procesuirati vozači automobila sa stranim registracijama Milinković je ukazao da će se paralelno raditi da se dokumentovanje prekršaja izvede u onlajn režimu kako bi se strani državljani mogli zaustaviti na naplatnoj stanici.

Na pitanje kako će se procesuirati nesavesni vozači koji koriste TAG prilikom prolaska naplatne rampe, Milinković je kazao da se na naplatnoj stanici očitava registarska tablica na vozilu.

Sistem merenja srednje brzine na autoputu koristi se već dugi niz godina u više evropskih zemalja.

Pogledajte fotografije novog sistema:

undefined naplatna rampa

Merenje srednje brzine vozila na autoputu već daje rezultate, uverila se ekipa Tanjuga, koja je prošla celu deonicu od Beograda do Niša, na kojoj nije bilo uobičajenog "divljanja".

Iznenađujuća situacija - lagana vožnja čak i automobila sa velikom kubikažom, koji mogu da razviju više od 200 kilometara na sat. Ipak, poneko vozilo i to uglavnom sa stranim tabilicama išlo je vidno brže od dozvoljenih 120 na sat.

Cilj merenja srednje brzine vozila na autoputu nije kažnjavanje građana, već smanjenje broja stradalih, poručio je danas zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković najavljujući da će kažnjavanje nesavesnih vozača početi za par nedelja.

Milinković za Tanjug kaže da se trenutno prosečna brzina samo meri, a da će procesuiranje počinilaca prekršaja početi za nekoliko nedelja.

Nije moguće odjednom pokriti sve deonice na autoputu, objasnio je Milinković, i najavio da će se narednih nedelja obaviti detaljne analize na kojim se deonicama najviše prekoračuju brzine, gde su najveća prekoračenja i u zavisnosti od toga počeće kontrola deonice po deonice. odnosno procesuiranje počinilaca prekršaja.

Za drugu polovinu avgusta najavljuje se i povećan broj vozila presretača, ali i ručnih radara, kojim se može meriti brzina na pogodnim mestima, kao što je nadvožanjak na autoputu, pri čemu se onda zaustavljanje vozila vrši na naplatnim stanicama.

Inače, na svim naplatnim stanicama trenutno se prilikom naplate putarine izračunava srednja brzina.

Putevi Srbije dokumentuju ulazak i izlazak vozila na naplatnoj stanici i u zavisnosti od toga da li je vozilo prekoračilo brzinu kretanja dostavljaće MUP-u sve potrebne podatke da se vozač procesuira.

Upitan kako će se procesuirati vozači automobila sa stranim registracijama Milinković je ukazao da će se paralelno raditi da se dokumentovanje prekršaja izvede u onlajn režimu kako bi se strani državljani mogli zaustaviti na naplatnoj stanici.

Na pitanje kako će se procesuirati nesavesni vozači koji koriste TAG prilikom prolaska naplatne rampe, Milinković je kazao da se na naplatnoj stanici očitava registarska tablica na vozilu.

Sistem merenja srednje brzine na autoputu koristi se već dugi niz godina u više evropskih zemalja.

Pogledajte fotografije novog sistema:

undefined naplatna rampa

Merenje srednje brzine vozila na autoputu već daje rezultate, uverila se ekipa Tanjuga, koja je prošla celu deonicu od Beograda do Niša, na kojoj nije bilo uobičajenog "divljanja".

Iznenađujuća situacija - lagana vožnja čak i automobila sa velikom kubikažom, koji mogu da razviju više od 200 kilometara na sat. Ipak, poneko vozilo i to uglavnom sa stranim tabilicama išlo je vidno brže od dozvoljenih 120 na sat.

Cilj merenja srednje brzine vozila na autoputu nije kažnjavanje građana, već smanjenje broja stradalih, poručio je danas zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković najavljujući da će kažnjavanje nesavesnih vozača početi za par nedelja.

Milinković za Tanjug kaže da se trenutno prosečna brzina samo meri, a da će procesuiranje počinilaca prekršaja početi za nekoliko nedelja.

Nije moguće odjednom pokriti sve deonice na autoputu, objasnio je Milinković, i najavio da će se narednih nedelja obaviti detaljne analize na kojim se deonicama najviše prekoračuju brzine, gde su najveća prekoračenja i u zavisnosti od toga počeće kontrola deonice po deonice. odnosno procesuiranje počinilaca prekršaja.

Za drugu polovinu avgusta najavljuje se i povećan broj vozila presretača, ali i ručnih radara, kojim se može meriti brzina na pogodnim mestima, kao što je nadvožanjak na autoputu, pri čemu se onda zaustavljanje vozila vrši na naplatnim stanicama.

Inače, na svim naplatnim stanicama trenutno se prilikom naplate putarine izračunava srednja brzina.

Putevi Srbije dokumentuju ulazak i izlazak vozila na naplatnoj stanici i u zavisnosti od toga da li je vozilo prekoračilo brzinu kretanja dostavljaće MUP-u sve potrebne podatke da se vozač procesuira.

Upitan kako će se procesuirati vozači automobila sa stranim registracijama Milinković je ukazao da će se paralelno raditi da se dokumentovanje prekršaja izvede u onlajn režimu kako bi se strani državljani mogli zaustaviti na naplatnoj stanici.

Na pitanje kako će se procesuirati nesavesni vozači koji koriste TAG prilikom prolaska naplatne rampe, Milinković je kazao da se na naplatnoj stanici očitava registarska tablica na vozilu.

Sistem merenja srednje brzine na autoputu koristi se već dugi niz godina u više evropskih zemalja.

Pogledajte fotografije novog sistema:

undefined naplatna rampa