Našli rešenje za "dizelaše" koji nas truju?

Dogovoren plan za rezanje emisije gasova iz dizel automobila.

Nemačka vlada neće prisiljavati automobilsku industriju na skupu zamenu motora radi smanjenja emisije gasova iz dizel automobila, već će se zadovoljiti modifikacijom softvera u oko dva miliona vozila, tvrde izvori iz automobilskog sektora i vlade u Berlinu.

Auto industrija je pristala na modifikaciju softvera u oko dva miliona automobila, što će koštati oko 300 miliona evra, izjavio je jedan neimanovani izvor iz nemačke vlade, a prenosi agencija Rojters.

Istovremeno, drugi izvor iz automobilske industrije kaže da strani proizvođači za sada nisu pristali da u tome učestvuju.

Dogovorom između dve strane je, kako navode, predviđen i čitav niz drugih mera za smanjenje emisije štetnih gasova, kao što su subvencije za električne autobuse i taksi vozila, ali i obećanje o povećanju broja stanica za punjenje elektro-vozila.

Nemački "Folksvagen" je 2015. godine priznao da je varao na regulatornim testovima merenja emisije štetnih gasova, i da je u 11 miliona svojih dizel vozila ugradio softver koji pumpicu za prečišćavanje izduvnih gasova uključuje samo ako je automobil na testiranju.

Više o tome:

Nova kazna za "Folksvagen"!

Nemačka vlada neće prisiljavati automobilsku industriju na skupu zamenu motora radi smanjenja emisije gasova iz dizel automobila, već će se zadovoljiti modifikacijom softvera u oko dva miliona vozila, tvrde izvori iz automobilskog sektora i vlade u Berlinu.

Auto industrija je pristala na modifikaciju softvera u oko dva miliona automobila, što će koštati oko 300 miliona evra, izjavio je jedan neimanovani izvor iz nemačke vlade, a prenosi agencija Rojters.

Istovremeno, drugi izvor iz automobilske industrije kaže da strani proizvođači za sada nisu pristali da u tome učestvuju.

Dogovorom između dve strane je, kako navode, predviđen i čitav niz drugih mera za smanjenje emisije štetnih gasova, kao što su subvencije za električne autobuse i taksi vozila, ali i obećanje o povećanju broja stanica za punjenje elektro-vozila.

Nemački "Folksvagen" je 2015. godine priznao da je varao na regulatornim testovima merenja emisije štetnih gasova, i da je u 11 miliona svojih dizel vozila ugradio softver koji pumpicu za prečišćavanje izduvnih gasova uključuje samo ako je automobil na testiranju.

Više o tome:

Nova kazna za "Folksvagen"!

Nemačka vlada neće prisiljavati automobilsku industriju na skupu zamenu motora radi smanjenja emisije gasova iz dizel automobila, već će se zadovoljiti modifikacijom softvera u oko dva miliona vozila, tvrde izvori iz automobilskog sektora i vlade u Berlinu.

Auto industrija je pristala na modifikaciju softvera u oko dva miliona automobila, što će koštati oko 300 miliona evra, izjavio je jedan neimanovani izvor iz nemačke vlade, a prenosi agencija Rojters.

Istovremeno, drugi izvor iz automobilske industrije kaže da strani proizvođači za sada nisu pristali da u tome učestvuju.

Dogovorom između dve strane je, kako navode, predviđen i čitav niz drugih mera za smanjenje emisije štetnih gasova, kao što su subvencije za električne autobuse i taksi vozila, ali i obećanje o povećanju broja stanica za punjenje elektro-vozila.

Nemački "Folksvagen" je 2015. godine priznao da je varao na regulatornim testovima merenja emisije štetnih gasova, i da je u 11 miliona svojih dizel vozila ugradio softver koji pumpicu za prečišćavanje izduvnih gasova uključuje samo ako je automobil na testiranju.

Više o tome:

Nova kazna za "Folksvagen"!