Dan D za Kragujevac – 1. jun?

Uskoro se očekuje dolazak naslednika "punta", koji bi mogao da se proizvodi u Kragujevcu.

19
Fiat Grande Punto 2 Foto: (MONDO - Petar Stojanović)

Predsednik Fijat Krajsler Automobila (FCA), Serđo Markione je potvrdio da će 1. juna objaviti petogodišnji plan ove italijansko-američke grupacije.

Nas najviše zanimaju novosti vezane za Fijat.

"Punto" mora da, u najskorije vreme, dobije naslednika. Ovaj model je imao premijeru davne 2005. godine, a u oktobru 2014. britanski magazin "Top Gir" ga je smestio u kategoriju "najgora kupovina", zajedno sa "ševrolet kruzom", "mini klabmenom" i "mercedesom G63" (ovaj poslednji jer "ćete non-stop stajati ili zbog dolivanja goriva ili zbog zaustavljanja od strane specijalaca).

Trešnjica na ovu ne baš jestivu tortu kritika, stigla je u vidu "nule" na poslednjem Euro NCAP testiranju.

O njegovom mogućem nasledniku MONDO je već pisao, a videćemo i da li će on stvarno biti baziran na brazilskom "argu". Kao i da li će se proizvoditi u Kragujevcu. U konkurenciji je i Fijatova poljska fabrika.

Da li će novi "punto" izgledati kao "argo":

U Šumadiji se trenutno sklapa redizajnirani "500L". Međutim, MPV segment je, nažalost, pred izumiranjem – i to posebno u B segmentu, gde je "500L" pozicioniran, a u kome su (skoro) svi ponudili SUV/krosover rešenja. Zato je moguće da će novi "punto" baš iz Kragujevca krenuti put Evrope.

Ovo je najbolji predstavnik MPV segmenta

Postoji i opcija da u Kragujevcu krene sklapanje i manjeg SUV-a, jer FCA planira da obogati ponudu novim SUV modelima, od kojih bi jedan trebalo da bude iz B segmenta na bazi "džip renegejda". Idealno za "naslednika 500L", zar ne?

Iako je nama Fijat najzanimljiviji, prema najavama, fokus grupacije će biti na daljem razvoju brendova Alfa Romeo, Mazerati i Džip.

A stiže i FUV

Posebno je zanimljiv status Džipa, za koji se pričalo da će možda otići u kineske ruke. Međutim, te spekulacije je negirao lično Markione u Detroitu. Cilj ovog brenda je da do kraja godine dostigne prodaju od dva miliona jedinica, što i nije nemoguće s obzirom na popularnost SUV segmenta, a i nedavno podmlađivanje u vidu redizajniranog "čirokija" i potpuno nove generacije "renglera".

Pogledajte novi "rengler":

Alfa bi trebalo da dobije veliki SUV sa sedam sedišta, a Mazerati manju verziju, ne baš popularnog "levantea".

Za manje od četiri meseca ćemo videti šta će od svih ovih nagađanja biti i stvarno najavljeno.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Fiat Grande Punto 2 Foto: (MONDO - Petar Stojanović)

Predsednik Fijat Krajsler Automobila (FCA), Serđo Markione je potvrdio da će 1. juna objaviti petogodišnji plan ove italijansko-američke grupacije.

Nas najviše zanimaju novosti vezane za Fijat.

"Punto" mora da, u najskorije vreme, dobije naslednika. Ovaj model je imao premijeru davne 2005. godine, a u oktobru 2014. britanski magazin "Top Gir" ga je smestio u kategoriju "najgora kupovina", zajedno sa "ševrolet kruzom", "mini klabmenom" i "mercedesom G63" (ovaj poslednji jer "ćete non-stop stajati ili zbog dolivanja goriva ili zbog zaustavljanja od strane specijalaca).

Trešnjica na ovu ne baš jestivu tortu kritika, stigla je u vidu "nule" na poslednjem Euro NCAP testiranju.

O njegovom mogućem nasledniku MONDO je već pisao, a videćemo i da li će on stvarno biti baziran na brazilskom "argu". Kao i da li će se proizvoditi u Kragujevcu. U konkurenciji je i Fijatova poljska fabrika.

Da li će novi "punto" izgledati kao "argo":

U Šumadiji se trenutno sklapa redizajnirani "500L". Međutim, MPV segment je, nažalost, pred izumiranjem – i to posebno u B segmentu, gde je "500L" pozicioniran, a u kome su (skoro) svi ponudili SUV/krosover rešenja. Zato je moguće da će novi "punto" baš iz Kragujevca krenuti put Evrope.

Ovo je najbolji predstavnik MPV segmenta

Postoji i opcija da u Kragujevcu krene sklapanje i manjeg SUV-a, jer FCA planira da obogati ponudu novim SUV modelima, od kojih bi jedan trebalo da bude iz B segmenta na bazi "džip renegejda". Idealno za "naslednika 500L", zar ne?

Iako je nama Fijat najzanimljiviji, prema najavama, fokus grupacije će biti na daljem razvoju brendova Alfa Romeo, Mazerati i Džip.

A stiže i FUV

Posebno je zanimljiv status Džipa, za koji se pričalo da će možda otići u kineske ruke. Međutim, te spekulacije je negirao lično Markione u Detroitu. Cilj ovog brenda je da do kraja godine dostigne prodaju od dva miliona jedinica, što i nije nemoguće s obzirom na popularnost SUV segmenta, a i nedavno podmlađivanje u vidu redizajniranog "čirokija" i potpuno nove generacije "renglera".

Pogledajte novi "rengler":

Alfa bi trebalo da dobije veliki SUV sa sedam sedišta, a Mazerati manju verziju, ne baš popularnog "levantea".

Za manje od četiri meseca ćemo videti šta će od svih ovih nagađanja biti i stvarno najavljeno.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Fiat Grande Punto 2 Foto: (MONDO - Petar Stojanović)

Predsednik Fijat Krajsler Automobila (FCA), Serđo Markione je potvrdio da će 1. juna objaviti petogodišnji plan ove italijansko-američke grupacije.

Nas najviše zanimaju novosti vezane za Fijat.

"Punto" mora da, u najskorije vreme, dobije naslednika. Ovaj model je imao premijeru davne 2005. godine, a u oktobru 2014. britanski magazin "Top Gir" ga je smestio u kategoriju "najgora kupovina", zajedno sa "ševrolet kruzom", "mini klabmenom" i "mercedesom G63" (ovaj poslednji jer "ćete non-stop stajati ili zbog dolivanja goriva ili zbog zaustavljanja od strane specijalaca).

Trešnjica na ovu ne baš jestivu tortu kritika, stigla je u vidu "nule" na poslednjem Euro NCAP testiranju.

O njegovom mogućem nasledniku MONDO je već pisao, a videćemo i da li će on stvarno biti baziran na brazilskom "argu". Kao i da li će se proizvoditi u Kragujevcu. U konkurenciji je i Fijatova poljska fabrika.

Da li će novi "punto" izgledati kao "argo":

U Šumadiji se trenutno sklapa redizajnirani "500L". Međutim, MPV segment je, nažalost, pred izumiranjem – i to posebno u B segmentu, gde je "500L" pozicioniran, a u kome su (skoro) svi ponudili SUV/krosover rešenja. Zato je moguće da će novi "punto" baš iz Kragujevca krenuti put Evrope.

Ovo je najbolji predstavnik MPV segmenta

Postoji i opcija da u Kragujevcu krene sklapanje i manjeg SUV-a, jer FCA planira da obogati ponudu novim SUV modelima, od kojih bi jedan trebalo da bude iz B segmenta na bazi "džip renegejda". Idealno za "naslednika 500L", zar ne?

Iako je nama Fijat najzanimljiviji, prema najavama, fokus grupacije će biti na daljem razvoju brendova Alfa Romeo, Mazerati i Džip.

A stiže i FUV

Posebno je zanimljiv status Džipa, za koji se pričalo da će možda otići u kineske ruke. Međutim, te spekulacije je negirao lično Markione u Detroitu. Cilj ovog brenda je da do kraja godine dostigne prodaju od dva miliona jedinica, što i nije nemoguće s obzirom na popularnost SUV segmenta, a i nedavno podmlađivanje u vidu redizajniranog "čirokija" i potpuno nove generacije "renglera".

Pogledajte novi "rengler":

Alfa bi trebalo da dobije veliki SUV sa sedam sedišta, a Mazerati manju verziju, ne baš popularnog "levantea".

Za manje od četiri meseca ćemo videti šta će od svih ovih nagađanja biti i stvarno najavljeno.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Komentari(19)
OO
OOooOo9.2.2018
A ne prave modele sa troje vrata recimo, dozela recimp, sportske modele, nego 1,0 i 1,2 i cao, oprema nula
La
Lazar9.2.2018
Grande punto je krs od auta,jako losa elektronika,papreno skupo odrzavanje za nase prilike,podlozan cestim kvarovima motora.
De
Dex9.2.2018
Lazo ti izgleda nisi vozio ovaj auto. Sa njim presao 140 000 prezadovoljan, sad vozim 500 L sve preporuke za Fiat.