Dan D za Kragujevac – 1. jun?

Uskoro se očekuje dolazak naslednika "punta", koji bi mogao da se proizvodi u Kragujevcu.

(MONDO - Petar Stojanović) Fiat Grande Punto 2

Predsednik Fijat Krajsler Automobila (FCA), Serđo Markione je potvrdio da će 1. juna objaviti petogodišnji plan ove italijansko-američke grupacije.

Nas najviše zanimaju novosti vezane za Fijat.

"Punto" mora da, u najskorije vreme, dobije naslednika. Ovaj model je imao premijeru davne 2005. godine, a u oktobru 2014. britanski magazin "Top Gir" ga je smestio u kategoriju "najgora kupovina", zajedno sa "ševrolet kruzom", "mini klabmenom" i "mercedesom G63" (ovaj poslednji jer "ćete non-stop stajati ili zbog dolivanja goriva ili zbog zaustavljanja od strane specijalaca).

Trešnjica na ovu ne baš jestivu tortu kritika, stigla je u vidu "nule" na poslednjem Euro NCAP testiranju.

O njegovom mogućem nasledniku MONDO je već pisao, a videćemo i da li će on stvarno biti baziran na brazilskom "argu". Kao i da li će se proizvoditi u Kragujevcu. U konkurenciji je i Fijatova poljska fabrika.

Da li će novi "punto" izgledati kao "argo":

undefined fijat argo

U Šumadiji se trenutno sklapa redizajnirani "500L". Međutim, MPV segment je, nažalost, pred izumiranjem – i to posebno u B segmentu, gde je "500L" pozicioniran, a u kome su (skoro) svi ponudili SUV/krosover rešenja. Zato je moguće da će novi "punto" baš iz Kragujevca krenuti put Evrope.

Ovo je najbolji predstavnik MPV segmenta

Postoji i opcija da u Kragujevcu krene sklapanje i manjeg SUV-a, jer FCA planira da obogati ponudu novim SUV modelima, od kojih bi jedan trebalo da bude iz B segmenta na bazi "džip renegejda". Idealno za "naslednika 500L", zar ne?

Iako je nama Fijat najzanimljiviji, prema najavama, fokus grupacije će biti na daljem razvoju brendova Alfa Romeo, Mazerati i Džip.

A stiže i FUV

Posebno je zanimljiv status Džipa, za koji se pričalo da će možda otići u kineske ruke. Međutim, te spekulacije je negirao lično Markione u Detroitu. Cilj ovog brenda je da do kraja godine dostigne prodaju od dva miliona jedinica, što i nije nemoguće s obzirom na popularnost SUV segmenta, a i nedavno podmlađivanje u vidu redizajniranog "čirokija" i potpuno nove generacije "renglera".

Pogledajte novi "rengler":

undefined džip rengler 2018

Alfa bi trebalo da dobije veliki SUV sa sedam sedišta, a Mazerati manju verziju, ne baš popularnog "levantea".

Za manje od četiri meseca ćemo videti šta će od svih ovih nagađanja biti i stvarno najavljeno.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

(MONDO - Petar Stojanović) Fiat Grande Punto 2

Predsednik Fijat Krajsler Automobila (FCA), Serđo Markione je potvrdio da će 1. juna objaviti petogodišnji plan ove italijansko-američke grupacije.

Nas najviše zanimaju novosti vezane za Fijat.

"Punto" mora da, u najskorije vreme, dobije naslednika. Ovaj model je imao premijeru davne 2005. godine, a u oktobru 2014. britanski magazin "Top Gir" ga je smestio u kategoriju "najgora kupovina", zajedno sa "ševrolet kruzom", "mini klabmenom" i "mercedesom G63" (ovaj poslednji jer "ćete non-stop stajati ili zbog dolivanja goriva ili zbog zaustavljanja od strane specijalaca).

Trešnjica na ovu ne baš jestivu tortu kritika, stigla je u vidu "nule" na poslednjem Euro NCAP testiranju.

O njegovom mogućem nasledniku MONDO je već pisao, a videćemo i da li će on stvarno biti baziran na brazilskom "argu". Kao i da li će se proizvoditi u Kragujevcu. U konkurenciji je i Fijatova poljska fabrika.

Da li će novi "punto" izgledati kao "argo":

undefined fijat argo

U Šumadiji se trenutno sklapa redizajnirani "500L". Međutim, MPV segment je, nažalost, pred izumiranjem – i to posebno u B segmentu, gde je "500L" pozicioniran, a u kome su (skoro) svi ponudili SUV/krosover rešenja. Zato je moguće da će novi "punto" baš iz Kragujevca krenuti put Evrope.

Ovo je najbolji predstavnik MPV segmenta

Postoji i opcija da u Kragujevcu krene sklapanje i manjeg SUV-a, jer FCA planira da obogati ponudu novim SUV modelima, od kojih bi jedan trebalo da bude iz B segmenta na bazi "džip renegejda". Idealno za "naslednika 500L", zar ne?

Iako je nama Fijat najzanimljiviji, prema najavama, fokus grupacije će biti na daljem razvoju brendova Alfa Romeo, Mazerati i Džip.

A stiže i FUV

Posebno je zanimljiv status Džipa, za koji se pričalo da će možda otići u kineske ruke. Međutim, te spekulacije je negirao lično Markione u Detroitu. Cilj ovog brenda je da do kraja godine dostigne prodaju od dva miliona jedinica, što i nije nemoguće s obzirom na popularnost SUV segmenta, a i nedavno podmlađivanje u vidu redizajniranog "čirokija" i potpuno nove generacije "renglera".

Pogledajte novi "rengler":

undefined džip rengler 2018

Alfa bi trebalo da dobije veliki SUV sa sedam sedišta, a Mazerati manju verziju, ne baš popularnog "levantea".

Za manje od četiri meseca ćemo videti šta će od svih ovih nagađanja biti i stvarno najavljeno.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

(MONDO - Petar Stojanović) Fiat Grande Punto 2

Predsednik Fijat Krajsler Automobila (FCA), Serđo Markione je potvrdio da će 1. juna objaviti petogodišnji plan ove italijansko-američke grupacije.

Nas najviše zanimaju novosti vezane za Fijat.

"Punto" mora da, u najskorije vreme, dobije naslednika. Ovaj model je imao premijeru davne 2005. godine, a u oktobru 2014. britanski magazin "Top Gir" ga je smestio u kategoriju "najgora kupovina", zajedno sa "ševrolet kruzom", "mini klabmenom" i "mercedesom G63" (ovaj poslednji jer "ćete non-stop stajati ili zbog dolivanja goriva ili zbog zaustavljanja od strane specijalaca).

Trešnjica na ovu ne baš jestivu tortu kritika, stigla je u vidu "nule" na poslednjem Euro NCAP testiranju.

O njegovom mogućem nasledniku MONDO je već pisao, a videćemo i da li će on stvarno biti baziran na brazilskom "argu". Kao i da li će se proizvoditi u Kragujevcu. U konkurenciji je i Fijatova poljska fabrika.

Da li će novi "punto" izgledati kao "argo":

undefined fijat argo

U Šumadiji se trenutno sklapa redizajnirani "500L". Međutim, MPV segment je, nažalost, pred izumiranjem – i to posebno u B segmentu, gde je "500L" pozicioniran, a u kome su (skoro) svi ponudili SUV/krosover rešenja. Zato je moguće da će novi "punto" baš iz Kragujevca krenuti put Evrope.

Ovo je najbolji predstavnik MPV segmenta

Postoji i opcija da u Kragujevcu krene sklapanje i manjeg SUV-a, jer FCA planira da obogati ponudu novim SUV modelima, od kojih bi jedan trebalo da bude iz B segmenta na bazi "džip renegejda". Idealno za "naslednika 500L", zar ne?

Iako je nama Fijat najzanimljiviji, prema najavama, fokus grupacije će biti na daljem razvoju brendova Alfa Romeo, Mazerati i Džip.

A stiže i FUV

Posebno je zanimljiv status Džipa, za koji se pričalo da će možda otići u kineske ruke. Međutim, te spekulacije je negirao lično Markione u Detroitu. Cilj ovog brenda je da do kraja godine dostigne prodaju od dva miliona jedinica, što i nije nemoguće s obzirom na popularnost SUV segmenta, a i nedavno podmlađivanje u vidu redizajniranog "čirokija" i potpuno nove generacije "renglera".

Pogledajte novi "rengler":

undefined džip rengler 2018

Alfa bi trebalo da dobije veliki SUV sa sedam sedišta, a Mazerati manju verziju, ne baš popularnog "levantea".

Za manje od četiri meseca ćemo videti šta će od svih ovih nagađanja biti i stvarno najavljeno.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.