Da li je nedovoljna informisanost glavni razlog zbog koga će najveći deo vozača u Srbiji pre dati novac za nove alu felne, bolje ozvučenje u kolima, sistem navigacije i druge tehnološke inovacije, nego za set novih i kvalitetnih guma? Odgovor je verovatno pozitivan, jer treba imati u vidu činjenicu da je automobilska guma najvažniji faktor bezbedne vožnje, da čak 50 odsto uticaja na preciznost upravljanja vozilom imaju upravo gume, kao i da one doprinose velikom uticaju na ekonomičnost, odnosno na smanjenje potrošnje goriva i na udobnost.
Gume kao jedini deo vozila koji je u neposrednom dodiru sa kolovozom predstavlja jedan od ključnih delova vašeg "ljubimca". One moraju biti sposobne da se nose sa silama koje utiču direktno na njih prilikom kočenja, ubrzavanja ili skretanja, u svim vremenskim uslovima i okolnostima.
Continental je, s tim u vezi, sproveo zanimljivo poređenje novog automobila opremljenog jeftinim gumama i starijeg modela automobila opremljenog kvalitetnim premijum gumama. Stari automobil s boljim gumama pokazao se znatno sigurnijim u vožnji, a ni moderni elektronski sistemi sigurnosti novog automobila nisu bili u stanju da nadomeste razliku u performansama između guma. Ovaj svojevrsni eksperiment pokazao je i da je zaustavni put starog automobila s kvalitetnim gumama na mokroj podlozi čak 19 odsto kraći. Važno je znati i da vrhunske gume imaju niži otpor kotrljanja, te tako štede gorivo.
Nije preterivanje ako kažemo da dobra guma glavu čuva i da definitivno zaslužuje mnogo više naše pažnje.
Continental zato koristi i razvija sve napredniju tehnologiju kako bi na tržište stigao potpuno razvijen i optimizovan proizvod. Svaka nova letnja ili zimska guma prolazi opsežna testiranja u najekstremnijim vremenskim i putnim uslovima širom sveta – od Sjedinjenih Američkih Država, Novog Zelanda, Švedske, Španije i naravno Nemačke.
Continental u blizini Hanovera ima stazu Contidrom, prvi potpuno automatizovani sistem za testiranje guma u zatvorenom (AIBA), gde testovi mogu da se održavaju tokom cele godine. Velikom brzinom uslovi na stazi se menjaju, pa auto u jednom trenutku prelazi preko zaleđene podloge, dok je već na sledećoj deonici voda. Tako čak 140.000 guma svake godine odradi ukupno 200 miliona kilometara, a stručnjaci i test vozači pritom izvedu više od 67.000 testova, a sve u cilju osiguravanja isporuke samo najsigurnijih i najpouzdanijih mobilnih rešenja.
Kada smo sve već informisali o važnosti dobrih pneumatika, ne treba zaboraviti da je 1. novembar datum kada bi svi vozači u Srbiji trebalo da montiraju zimske gume na svojim automobilima.
Zahvaljujući pravilniku koji je stupio na snagu 2012. godine u našoj zemlji je ipak dozvoljeno, da u koliko između 1. novembra i 1. aprila nema snežnih padavina i leda, koristimo gume koje su univerzalne ili letnje, ali pod uslovom da imaju šaru minimalne dubine 4 mm.
Continental za predstojeću zimu preporučuje WinterContact TS 860, kao model koji pruža maksimalnu bezbednost u zimskim vremenskim uslovima za vozila u kompakt i srednjoj klasi.
Odlikuje je Cool Chili tehnologija, koja obezbeđuje izuzetne performanse kočenja. Liquid Layer Drainage smanjuje zaustavna rastojanja na putevima prekrivenim mrazom i ledom, dok Snow Curve+ omogućava bezbedno skretanje na putevima prekrivenim snegom.