Šta Srbi STVARNO žele da voze

Svi bismo da vozimo modele Audija, Folksvagena i BMW-a, ali do 3.000 evra

Prosečan stanovnik naše zemlje vozi Folksvagen dizelaš iz 2003. godine, ali bi voleo da vozi neki od modela istog proizvođača, koji takođe troši "naftu", ali da je mlađi jedno pet godina, rezultat je analize sajta polovniautomobili.com.

Na osnovu pretraga u 2018. godini, čuveni parametar "star do deset godina", odnosno "od 2008 do 2008" bio je najtraženiji pojam kada je reč o starosti vozila (8 odsto). Ovo godište se pretražilo i u drugoj opsezima, pa možemo reći da je oko 15 odsto korisnika bilo zainteresovano baš za "desetogodišnjake".

Što se brendova tiče, "Nemci" ovde apsolutno vladaju. Folksvagen, Audi i BMW drže prva tri mesta, rame uz rame. Slede Opel i Mercedes.

 Ove godine najpopularniji su "audi A4" i "A6". Sledi "BMW trojka", pa "golf petica" i "fiat punto". U prvih deset su, ovim redom, "audi A3", "golf četvorka", "BMW serije 5", "reno megan" i "pasat B6".

U odnosu na prethodnu godinu, iz prvih deset su ispali "pežo 307", "reno klio" i čuvena "golf dvojka".

Podatak koji najbolje govori o kupovnoj moći stanovništva jeste da je samo trećina posetilaca sajta tražila tražila modele starije od 3.000 evra.

Najtraženija cenovna kategorija je bila od 1.000 do 2.000 evra sa čak 22 odsto pretraga. Sledi rang 3.000-5.000 sa 17 odsto i 2.000-3.000 sa 16 odsto.

Pad popularnosti dizelaša

I dalje smo okrenuti ka dizelašima, mada manje nego u odnosu na prošlu godinu, što se može videti po podatku da 42 odsto vozača bira polovne automobile koji koriste ovo gorivo.

Interesovanje za benzincima je poraslo na 28 odsto (sa prošlogodišnjih 23 odsto). Plin je takođe postao popularniji, pošto su se automobili sa TNG uređajem tražili u 22 odsto slučajeva (u odnosu na prošlogodišnjih 18 odsto).

Skok cena goriva sigurno je uticao i na rast popularnosti metana, koji sa 5 odsto više ne predstavlja zanemarljivu vrstu pogona. Što se ne može reći za vozila na hibridni i električni pogon i dalje vlada slabo interesovanje (ukupno 3 odsto pretraga), mada je i kod njih zabeležen rast.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Prosečan stanovnik naše zemlje vozi Folksvagen dizelaš iz 2003. godine, ali bi voleo da vozi neki od modela istog proizvođača, koji takođe troši "naftu", ali da je mlađi jedno pet godina, rezultat je analize sajta polovniautomobili.com.

Na osnovu pretraga u 2018. godini, čuveni parametar "star do deset godina", odnosno "od 2008 do 2008" bio je najtraženiji pojam kada je reč o starosti vozila (8 odsto). Ovo godište se pretražilo i u drugoj opsezima, pa možemo reći da je oko 15 odsto korisnika bilo zainteresovano baš za "desetogodišnjake".

Što se brendova tiče, "Nemci" ovde apsolutno vladaju. Folksvagen, Audi i BMW drže prva tri mesta, rame uz rame. Slede Opel i Mercedes.

 Ove godine najpopularniji su "audi A4" i "A6". Sledi "BMW trojka", pa "golf petica" i "fiat punto". U prvih deset su, ovim redom, "audi A3", "golf četvorka", "BMW serije 5", "reno megan" i "pasat B6".

U odnosu na prethodnu godinu, iz prvih deset su ispali "pežo 307", "reno klio" i čuvena "golf dvojka".

Podatak koji najbolje govori o kupovnoj moći stanovništva jeste da je samo trećina posetilaca sajta tražila tražila modele starije od 3.000 evra.

Najtraženija cenovna kategorija je bila od 1.000 do 2.000 evra sa čak 22 odsto pretraga. Sledi rang 3.000-5.000 sa 17 odsto i 2.000-3.000 sa 16 odsto.

Pad popularnosti dizelaša

I dalje smo okrenuti ka dizelašima, mada manje nego u odnosu na prošlu godinu, što se može videti po podatku da 42 odsto vozača bira polovne automobile koji koriste ovo gorivo.

Interesovanje za benzincima je poraslo na 28 odsto (sa prošlogodišnjih 23 odsto). Plin je takođe postao popularniji, pošto su se automobili sa TNG uređajem tražili u 22 odsto slučajeva (u odnosu na prošlogodišnjih 18 odsto).

Skok cena goriva sigurno je uticao i na rast popularnosti metana, koji sa 5 odsto više ne predstavlja zanemarljivu vrstu pogona. Što se ne može reći za vozila na hibridni i električni pogon i dalje vlada slabo interesovanje (ukupno 3 odsto pretraga), mada je i kod njih zabeležen rast.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Prosečan stanovnik naše zemlje vozi Folksvagen dizelaš iz 2003. godine, ali bi voleo da vozi neki od modela istog proizvođača, koji takođe troši "naftu", ali da je mlađi jedno pet godina, rezultat je analize sajta polovniautomobili.com.

Na osnovu pretraga u 2018. godini, čuveni parametar "star do deset godina", odnosno "od 2008 do 2008" bio je najtraženiji pojam kada je reč o starosti vozila (8 odsto). Ovo godište se pretražilo i u drugoj opsezima, pa možemo reći da je oko 15 odsto korisnika bilo zainteresovano baš za "desetogodišnjake".

Što se brendova tiče, "Nemci" ovde apsolutno vladaju. Folksvagen, Audi i BMW drže prva tri mesta, rame uz rame. Slede Opel i Mercedes.

 Ove godine najpopularniji su "audi A4" i "A6". Sledi "BMW trojka", pa "golf petica" i "fiat punto". U prvih deset su, ovim redom, "audi A3", "golf četvorka", "BMW serije 5", "reno megan" i "pasat B6".

U odnosu na prethodnu godinu, iz prvih deset su ispali "pežo 307", "reno klio" i čuvena "golf dvojka".

Podatak koji najbolje govori o kupovnoj moći stanovništva jeste da je samo trećina posetilaca sajta tražila tražila modele starije od 3.000 evra.

Najtraženija cenovna kategorija je bila od 1.000 do 2.000 evra sa čak 22 odsto pretraga. Sledi rang 3.000-5.000 sa 17 odsto i 2.000-3.000 sa 16 odsto.

Pad popularnosti dizelaša

I dalje smo okrenuti ka dizelašima, mada manje nego u odnosu na prošlu godinu, što se može videti po podatku da 42 odsto vozača bira polovne automobile koji koriste ovo gorivo.

Interesovanje za benzincima je poraslo na 28 odsto (sa prošlogodišnjih 23 odsto). Plin je takođe postao popularniji, pošto su se automobili sa TNG uređajem tražili u 22 odsto slučajeva (u odnosu na prošlogodišnjih 18 odsto).

Skok cena goriva sigurno je uticao i na rast popularnosti metana, koji sa 5 odsto više ne predstavlja zanemarljivu vrstu pogona. Što se ne može reći za vozila na hibridni i električni pogon i dalje vlada slabo interesovanje (ukupno 3 odsto pretraga), mada je i kod njih zabeležen rast.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.