Spušteniji, širi, agresivniji: Prvi pogled na "golf 8"

"Osmica" će biti 70 kilograma lakša od prethodnika, a odlikovaće se i spuštenijom haubom, širim bokovima i tanjim svetlosnim grupama.

Pored velikog broja premijera električnih automobila zakazanih za narednu godine, jedna od najvećih će biti model koji stiže sa tradiocionalnim motorima. Reč je "golfu" osme generacije.

U više navrata smo pisali o tome šta nas sve očekuje kada je nov model u pitanju, a sada vam prikazujemo i prvu "tizer skicu" novog modela, koja je nedavno prikazana zaposlenima i investitorima na godišnjem skupu ovog proizvođača.

Agresivnost je nešto što nam prvo pada na pamet, a pretpostavljamo da će dosta dizajnerskih elemenata biti pozajmljeno od koncepta "golf GTE sport". Naravno, iako i skica i koncept predviđaju automobil s troja vrata, Folksvagen je najavio da se trovratni model neće naći u proizvodnji, koja počinje u Volfburgu u junu 2019.

"Golf GTE sport" koncept:

undefined vw golf gte sport concept

Iako VW planira da do 2025. izbaci pet modela na baterije, novi "golf" će ostati glavni model brenda, rekao je Herbert Dis, generalni direktor Folksvagena.

"Osmica" će biti 70 kilograma lakša od prethodnika, a odlikovaće se i spuštenijom haubom, širim bokovima i tanjim svetlosnim grupama.

Glavni benzinac će biti agregat zapremine 1,5 litara, poznat iz aktuelnog modela, dok je 1.6 TDI biti zamenjen novom 1,5-litarskom jedinicom. GTI i "golf R" će biti pokretani motorima od 250, odnosno 350 konja. U ponudi će biti i model sa oznakom "GTE" – punjivi hibrid.

Pogledajte kako se razvijao "golf":

Ovo će biti i prvi VW-ov model sa blagom hibridnom asistencijom u vidu 48-voltnog električnog sistema, koji će, prema rečima Disa, biti komponenta oko koje će bazirati novi modeli.

Takođe, najnovija verzija ove legende imaće implementiranu gomilu naprednih tehnologija.

"Sledeći 'golf' će odvesti Folksvagen u eru potpuno povezanih vozila sa dodatnim funkcijama autonomne vožnje", rekao je Karlhajnc Hel, šef odeljanje za mala vozila u Folksvagenu. "Imaće više softvera nego ikada pre. Stalno će biti onlajn, a njegov digitalni kokpit i sistemi asistencije biće novi reper kada je reč o povezanosti i sigurnosti."

Zvanično predstavljanje, novi "golf" će doživeti na sajmu automobila u Frankfurta. Paralelno sa "golfom", stići će i prvi električni automobil iz VW-ova I.D. serije.

Šta vi očekujete od "osmice"? Pišite nam u komentarima...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Pored velikog broja premijera električnih automobila zakazanih za narednu godine, jedna od najvećih će biti model koji stiže sa tradiocionalnim motorima. Reč je "golfu" osme generacije.

U više navrata smo pisali o tome šta nas sve očekuje kada je nov model u pitanju, a sada vam prikazujemo i prvu "tizer skicu" novog modela, koja je nedavno prikazana zaposlenima i investitorima na godišnjem skupu ovog proizvođača.

Agresivnost je nešto što nam prvo pada na pamet, a pretpostavljamo da će dosta dizajnerskih elemenata biti pozajmljeno od koncepta "golf GTE sport". Naravno, iako i skica i koncept predviđaju automobil s troja vrata, Folksvagen je najavio da se trovratni model neće naći u proizvodnji, koja počinje u Volfburgu u junu 2019.

"Golf GTE sport" koncept:

undefined vw golf gte sport concept

Iako VW planira da do 2025. izbaci pet modela na baterije, novi "golf" će ostati glavni model brenda, rekao je Herbert Dis, generalni direktor Folksvagena.

"Osmica" će biti 70 kilograma lakša od prethodnika, a odlikovaće se i spuštenijom haubom, širim bokovima i tanjim svetlosnim grupama.

Glavni benzinac će biti agregat zapremine 1,5 litara, poznat iz aktuelnog modela, dok je 1.6 TDI biti zamenjen novom 1,5-litarskom jedinicom. GTI i "golf R" će biti pokretani motorima od 250, odnosno 350 konja. U ponudi će biti i model sa oznakom "GTE" – punjivi hibrid.

Pogledajte kako se razvijao "golf":

Ovo će biti i prvi VW-ov model sa blagom hibridnom asistencijom u vidu 48-voltnog električnog sistema, koji će, prema rečima Disa, biti komponenta oko koje će bazirati novi modeli.

Takođe, najnovija verzija ove legende imaće implementiranu gomilu naprednih tehnologija.

"Sledeći 'golf' će odvesti Folksvagen u eru potpuno povezanih vozila sa dodatnim funkcijama autonomne vožnje", rekao je Karlhajnc Hel, šef odeljanje za mala vozila u Folksvagenu. "Imaće više softvera nego ikada pre. Stalno će biti onlajn, a njegov digitalni kokpit i sistemi asistencije biće novi reper kada je reč o povezanosti i sigurnosti."

Zvanično predstavljanje, novi "golf" će doživeti na sajmu automobila u Frankfurta. Paralelno sa "golfom", stići će i prvi električni automobil iz VW-ova I.D. serije.

Šta vi očekujete od "osmice"? Pišite nam u komentarima...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Pored velikog broja premijera električnih automobila zakazanih za narednu godine, jedna od najvećih će biti model koji stiže sa tradiocionalnim motorima. Reč je "golfu" osme generacije.

U više navrata smo pisali o tome šta nas sve očekuje kada je nov model u pitanju, a sada vam prikazujemo i prvu "tizer skicu" novog modela, koja je nedavno prikazana zaposlenima i investitorima na godišnjem skupu ovog proizvođača.

Agresivnost je nešto što nam prvo pada na pamet, a pretpostavljamo da će dosta dizajnerskih elemenata biti pozajmljeno od koncepta "golf GTE sport". Naravno, iako i skica i koncept predviđaju automobil s troja vrata, Folksvagen je najavio da se trovratni model neće naći u proizvodnji, koja počinje u Volfburgu u junu 2019.

"Golf GTE sport" koncept:

undefined vw golf gte sport concept

Iako VW planira da do 2025. izbaci pet modela na baterije, novi "golf" će ostati glavni model brenda, rekao je Herbert Dis, generalni direktor Folksvagena.

"Osmica" će biti 70 kilograma lakša od prethodnika, a odlikovaće se i spuštenijom haubom, širim bokovima i tanjim svetlosnim grupama.

Glavni benzinac će biti agregat zapremine 1,5 litara, poznat iz aktuelnog modela, dok je 1.6 TDI biti zamenjen novom 1,5-litarskom jedinicom. GTI i "golf R" će biti pokretani motorima od 250, odnosno 350 konja. U ponudi će biti i model sa oznakom "GTE" – punjivi hibrid.

Pogledajte kako se razvijao "golf":

Ovo će biti i prvi VW-ov model sa blagom hibridnom asistencijom u vidu 48-voltnog električnog sistema, koji će, prema rečima Disa, biti komponenta oko koje će bazirati novi modeli.

Takođe, najnovija verzija ove legende imaće implementiranu gomilu naprednih tehnologija.

"Sledeći 'golf' će odvesti Folksvagen u eru potpuno povezanih vozila sa dodatnim funkcijama autonomne vožnje", rekao je Karlhajnc Hel, šef odeljanje za mala vozila u Folksvagenu. "Imaće više softvera nego ikada pre. Stalno će biti onlajn, a njegov digitalni kokpit i sistemi asistencije biće novi reper kada je reč o povezanosti i sigurnosti."

Zvanično predstavljanje, novi "golf" će doživeti na sajmu automobila u Frankfurta. Paralelno sa "golfom", stići će i prvi električni automobil iz VW-ova I.D. serije.

Šta vi očekujete od "osmice"? Pišite nam u komentarima...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.