Mala električna Honda će se zvati najkraće moguće

Prema platformi "Electric Vision" svi Hondini evropski modeli do 2025. će imati električni pogon

Honda e – glasi zvaničan naziv malog gradskog modela, koji će biti i prvi potpuno električni automobila ovog japanskog proizvođača.

Ovaj model privlači pažnju još od koncepta Urban EV koji je prikazan prošle godine u Frankfurtu, a zatim kao protip ove godine u Ženevi.

Osim simpatične spoljašnjosti, nalik prvim modelima Sivika, i kabinski prostor je privukao pažnju. Prednje sedište, napravljeno iz jednog dela, davalo je utisak sofe iz dnevne sobe. Ipak, najzanimljiviji detalj bio je ekran koji se prostirao skoro celom širinom automobila.

undefined Honda Urban EV prototip i koncept

Za razliku od koncepta, prototip je dobio dodatna dva ekrana (imaju ulogu bočnih retrovizora), pa je prostor ispred vozača i suvozača biti kompletno ispunjen ekranima.

U finalnoj verziji, "sofa" će ipak biti podeljena, odnosno napred će biti dva zasebna sedišta.

Iz Honde naglašavaju da će kontrola info-zabavnog sistema biti intuitivna, pa pretpostavljamo da će moći da se upravlja glasom, pokretima, kao i preko volana.

Tu je i par klasičnih tastera i zaseban modul klime, identičan rešenju kakav smo videli u testiranom Siviku desete generacije.

A za sada je poznato i da će autonomija iznositi 200 kilometara.

Honda e je prvi model platforme "Electric Vision" prema kojoj će se svi Hondini evropski modeli imati električni pogon do 2025.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Honda e – glasi zvaničan naziv malog gradskog modela, koji će biti i prvi potpuno električni automobila ovog japanskog proizvođača.

Ovaj model privlači pažnju još od koncepta Urban EV koji je prikazan prošle godine u Frankfurtu, a zatim kao protip ove godine u Ženevi.

Osim simpatične spoljašnjosti, nalik prvim modelima Sivika, i kabinski prostor je privukao pažnju. Prednje sedište, napravljeno iz jednog dela, davalo je utisak sofe iz dnevne sobe. Ipak, najzanimljiviji detalj bio je ekran koji se prostirao skoro celom širinom automobila.

undefined Honda Urban EV prototip i koncept

Za razliku od koncepta, prototip je dobio dodatna dva ekrana (imaju ulogu bočnih retrovizora), pa je prostor ispred vozača i suvozača biti kompletno ispunjen ekranima.

U finalnoj verziji, "sofa" će ipak biti podeljena, odnosno napred će biti dva zasebna sedišta.

Iz Honde naglašavaju da će kontrola info-zabavnog sistema biti intuitivna, pa pretpostavljamo da će moći da se upravlja glasom, pokretima, kao i preko volana.

Tu je i par klasičnih tastera i zaseban modul klime, identičan rešenju kakav smo videli u testiranom Siviku desete generacije.

A za sada je poznato i da će autonomija iznositi 200 kilometara.

Honda e je prvi model platforme "Electric Vision" prema kojoj će se svi Hondini evropski modeli imati električni pogon do 2025.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Honda e – glasi zvaničan naziv malog gradskog modela, koji će biti i prvi potpuno električni automobila ovog japanskog proizvođača.

Ovaj model privlači pažnju još od koncepta Urban EV koji je prikazan prošle godine u Frankfurtu, a zatim kao protip ove godine u Ženevi.

Osim simpatične spoljašnjosti, nalik prvim modelima Sivika, i kabinski prostor je privukao pažnju. Prednje sedište, napravljeno iz jednog dela, davalo je utisak sofe iz dnevne sobe. Ipak, najzanimljiviji detalj bio je ekran koji se prostirao skoro celom širinom automobila.

undefined Honda Urban EV prototip i koncept

Za razliku od koncepta, prototip je dobio dodatna dva ekrana (imaju ulogu bočnih retrovizora), pa je prostor ispred vozača i suvozača biti kompletno ispunjen ekranima.

U finalnoj verziji, "sofa" će ipak biti podeljena, odnosno napred će biti dva zasebna sedišta.

Iz Honde naglašavaju da će kontrola info-zabavnog sistema biti intuitivna, pa pretpostavljamo da će moći da se upravlja glasom, pokretima, kao i preko volana.

Tu je i par klasičnih tastera i zaseban modul klime, identičan rešenju kakav smo videli u testiranom Siviku desete generacije.

A za sada je poznato i da će autonomija iznositi 200 kilometara.

Honda e je prvi model platforme "Electric Vision" prema kojoj će se svi Hondini evropski modeli imati električni pogon do 2025.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.