U razgovoru za televiziju Pink, Vesić je rekao da nijedan takav projekat nije moguće sprovesti bez takozvane političke volje i da je tako bilo i ranije, kao kada se gradila petlja Gazela.

Prema njegovim rečima, trenutno se intenzivno radi na stvaranju uslova za izgradnju Beograda na vodi, određuju se parcele i mesta na koja će se izmestiti delovi ranžirne železničke stanice i autobuske stanice, ali se i planiraju nove linije prevoza koje će služiti za dolazak i odlazak sa tih novih stanica.

"I da nema Beograda na vodi, potpuno je jasno da autobuska stanica ne može da bude u centru grada. Jer sada imate situaciju da nekome ko dolazi iz Valjeva ili Ljiga više vremena treba da prođe kroz Beograd nego što im treba da dođe u Beograd", rekao je Vesić i nagovestio da bi nova lokacija te stanice mogla da bude kod Buvlje pijace na Novom Beogradu.

Govoreći o kritikama tog projekta, on je rekao da je Beograd na vodi veoma važan projekat i za glavni grad i za Srbiju, jer će dugoročno uposliti domaću građevinsku industriju, privući strane kompanije i investitore i promeniti fizionomiju Beograd i od njega napraviti "centar jugoistočne Evrope i prvi megalopolis posle Istanbula i Atine".

Prema rečima Vesića, na tom prostoru gradiće se hoteli, objekti kulture, poslovne zgrade, tržni centri ali i zgrade za stanovanje, pa će taj deo postati "središte kulturnih i političkih dešavanja".

Vesić je rekao da je sledeći veliki razvojni projekat u Beogradu izgradnja metroa, jer je Beograd došao do trenutka kada bez metroa teško može da nastavi svoj razvoj.

On je rekao da je projekat metroa nasleđen od prethodne vlasti i da se, u tom smislu, već vode razgovori s francuskim partnerima.

Govoreći o sredstvima potrebnim za njegovu izgradnju, Vesić je rekao da Beograd ima resurse koji nisu dovoljno iskorićeni, poput imovine, ali je i podsetio da glavni grad, za razliku od nekih drugih velikih gradova, nikada nije emitovao obveznice.

Vesić je najavio da će u naredne četiri godine početi gradnja metroa, o čemu se razgovara sa francuskom kompanijom.

Sekretar Privremenog organa kaže da je finansijska situacija Beograda stabilizovana i da je pod kontrolom, ali da će finansijski problemi u pravom smislu te reči biti rešeni posle izbora.

Finansijska situacija se stabilizovala u smislu ispunjavanja svih osnovnih obaveza prema korisnicima budžeta i isplate prinadležnosti penzionerima, ali još nije dobra i dugovi su veliki, rekao je Vesić.

Vesić je ocenio da su gradske službe spremno dočekale sneg i da komunalni sistem grada funkcioniše u najboljem redu.

I pored manjeg priliva u budžet, postignut je dogovor sa skoro svim bankama koje potražuju novac od Beograda da odlože svoja potraživanja za 2014. odnosno 2015. godinu, rekao je Vesić.

Na taj način je omogućeno da do tada novac, koji stiže u budžet, bude uložen u rešavanje najurgentnijih komunalnih problema, objasnio je Vesić.

"Problem sa Bus Plusom je što je ovakva situacija neodrživa", ocenio je Vesić i dodao da je od početka bio "nakaradno postavljen", da ga građani nisu dobro primili.

On je istakao da iz meseca u mesec opadaju prihodi u naplati karata, zbog čega je saobraćajni sistem doveden na ivicu rentabilnosti.

"Suština je u tome da grad mora da preuzme ovaj sistem", rekao je Vesić i dodao da su već otvoreni pregovori sa turskim vlasnikom.

Vesić je najavio da će o tome biti obavešteni građani i da neće biti dozvoljeno da se uruši saobraćajni sistem, što će biti završeno već u narednih mesec dana.

On je rekao da ima preduzeća koja posluju dobro, ali da ima i onih koji posluju u problemima i da je, prema situaciji koja je zatečena u novembru, većina peduzeća bila ili u kreditima ili nije u stanju da isplati zaposlenima plate, dok stabilno preduzeće, kao što je bilo Gradska čistoća, nije uspelo da se oporavi.