Hotelski lanac "Meriot internešenel" (Marriott International) preuzeo je danas za 13 milijardi dolara kompaniju "Starvud hotels end rizorts vorldvajd" (Starwood Hotels & Resorts Worldwide).

Tako su spojene "Meriotovi" hotelski brendovi "Kortjard" (Courtyard), "Ric Karlton" (Ritz Carlton) i "Meriot" sa "Starvudovim Šeratonom" (Sheraton), "Vestinom" (Westin) i "V i St. Redžisom" (W and St. Regis).

Pod Meriotovim "kišobranom" biće ukupno 30 hotelskih brendova i biće to najveći lanac hotela u svetu sa više od 5.700 objekata i 1,1 milion soba u više od 110 zemalja.

"Meriot" će imati svaku petnaestu hotelsku sobu u svetu.

U Beogradu je pre godinu dana otvoren "Meriotov" hotel "Kortjard Meriot - Beograd Siti Centar" (Courtyard Meriot - Belgrade City Centar).

Pogledajte foto galeriju - kako izgleda "meriot" u Beogradu:

undefined Meriot

Lanac "Meriot" sada je nadmašio "Hilton" koji ima 773.000 soba i "Grupu Interkontinental hoteli" sa 766.000 soba.

"Sada smo u stanju da pružimo mnogo veću mogućnost izbora", istakao je za AP direktor "Meriota" Arne Sorenson.

Od danas će članovi "Starvudovog" i "Meriotovog" programa lojalnosti gosta moći da povežu svoje račune tako da će uživati iste, odnosno veće pogodnosti.

"Meriot" i "Starvud", kao i drugi hotelski lanci, poseduju veoma mali broj hotela pojedinačno. Oni zapravo vode ili daju u franšizu svoje brendove stotinama pojedinačnih vlasnika, često kompanijama za razvoj nekretnina.

Pročitajte i ovo:

Beograd pun hotela, a hoteli puni...