Ponovo smo testirali Dačiju Daster - ZBOG EVROPLJANA !

Rumunski terenac je dobio novi, atraktivan paket opreme, kao i moderni benzinski motor.

MONDO/Marko Tanasković 

Pre nešto više od godinu dana smo testirali drugu generaciju Dačije Daster.

Terenac, koga je publika odavno zavolela, značajno je unapređen u svim segmentima, pa praktično nema detalja koji će vas odbiti. Naravno, tu ima malo tvrde plastike, instrument tabla je najklasičnija moguća (sa displejem putnog računara), ali u ovom cenovnom razredu sve je to očekivano.

Ovo je link

A kada već pričamo o vrednosti proizvoda – Daster je to svakako "best buy" opcija, jer ćete za uloženi novac dobiti SUV model, koji odlično opravdava tu englesku skraćenicu – Sport Utility Vehicle, iliti sportsko (rekreativno), a korisno vozilo.

Njegovu vrednost su prepoznali i kupci širom Evrope, pa je Daster prošle godine bio drugi najprodavaniji SUV model, odmah iza Reno Kaptura.

MONDO/Marko Tanasković dačija daster techroad

No, zašto smo mi ponovo seli u Kaptura?

Dva su glavna razloga – novi motor i novi paket opreme.

Svakako bitniji je motor, jer je u pitanju agregat koji je Reno razvio u saradnji sa Mercedesom, tako da se pored Renoa i Dačije, ovaj isti motor nalazi i u modelima prestižne nemačke marke.

Dakle, Reno više ne oprema Dačiju samo svojom starom tehnologijom, već i onom najnovijom u koju spada i novi 1.0 TCe motor, koji je nedavno ponuđen kupcima Dastera.

Iskreno, ovaj potez je delimično iznuđen, zbog sve rigoroznijih evropskih ekoloških zakona, ali ide u prilog Dačiji koja se sad može pohvaliti najmodernijim evropskim motorima, koji zadovoljavaju EURO 6D Temp standard.

No, vratimo se pod haubu… Tamo se nalezi turbo benzinac koji iz 1,3 litra zapremine izvlači 130 konjskih snaga. Uparen je sa šestostepenim ručnim menjačem, a kompletna snaga se prenosi na prednji par točkova.

Daster svakako nije predviđen za sportsku vožnju, pa su ubrzanja možemo reći zadovoljavajuća. Ipak, ono što nam se svidelo jeste kako se Daster ponaša na autoputu.

Pod uslovom da vozite po dobrom asfaltu, vožnja i pri brzini od 160 kilometara na sat ne predstavlja nikakav problem. Šta više, do nje se stiže prilično lako, pa smo utiska da ni maksimalnih 191 km/h nije predaleko. No, nismo išli u te "vode".

Naravno, kada ga zgazite to će se odraziti i na potrošnju, pa ako vozite iznad dozvoljenih 130 na sat, a posebno pomenutih 160, putni kompjuter će pokazati prosečnu potrošnju od 8, pa i 9 litara na 100 pređenih kilometara.

Međutim, ako ga držite na prijatnih 120 na sat, i potrošnja će se spustiti na oko 7 litara. Još ako uključite tempomat, vožnja postaje "pesma".

Osim na autoputu, novi motor je prijatan za vožnju i u svim ostalim režima rada.

Sam automobil se lepo snalazi i kad siđete sa asfalta. Iako testirani model nije imao pogon na sva četiri točka, to mu nije predstavljalo problem pa smo se bez problema isčupali i iz peskovitog terena.

Što se tiče druge novine, Dačija je nedavno predstavila paket opreme pod imenom TechRoad. Dostupan je za sve modele, a odlikuje se novom "trula višnja" crvenom bojom sa zanimljivim sivkastim kariranim šarama.

Crvenasti detalji su preneseni i u unutrašnjost koja je na taj način dobila na atraktivnosti.

U Dasteru može udobno da se vozi svih pet putnika, a ono čime nas je "kupio" jeste prtljažnik. Podatak od skoro 500 litra zapremina ne govori dovoljno, već to čine njegove proporcije, koje ga čini jednim od najfunkcionalnijih gepeka koje smo imali priliku da probamo.

Što se gedžeta tiče, Daster je opremljen proverenom LG-jevom info-zabavnom jedinicom, sa sedmoinčnim displejom, na kome se prikazuje i snimak sa zadnje kamere, koja zajedno sa senzorima olakšava vožnju unazad. Vozačima će se svideti i automatska klima, čija je kontrolna jedinica jedna od najlepših na tržištu.

Atraktivnosti automobila doprinose i lepe 17-inčne felne.

Cena Dastera koji smo testirali iznosi 16.990 evra i kao što smo već rekli predstavlja pravi "best buy" terenac, u čije se kvalitete već godinama uverava i Gorska služba spavanje Srbije.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Pre nešto više od godinu dana smo testirali drugu generaciju Dačije Daster.

Terenac, koga je publika odavno zavolela, značajno je unapređen u svim segmentima, pa praktično nema detalja koji će vas odbiti. Naravno, tu ima malo tvrde plastike, instrument tabla je najklasičnija moguća (sa displejem putnog računara), ali u ovom cenovnom razredu sve je to očekivano.

Ovo je link

A kada već pričamo o vrednosti proizvoda – Daster je to svakako "best buy" opcija, jer ćete za uloženi novac dobiti SUV model, koji odlično opravdava tu englesku skraćenicu – Sport Utility Vehicle, iliti sportsko (rekreativno), a korisno vozilo.

Njegovu vrednost su prepoznali i kupci širom Evrope, pa je Daster prošle godine bio drugi najprodavaniji SUV model, odmah iza Reno Kaptura.

MONDO/Marko Tanasković dačija daster techroad

No, zašto smo mi ponovo seli u Kaptura?

Dva su glavna razloga – novi motor i novi paket opreme.

Svakako bitniji je motor, jer je u pitanju agregat koji je Reno razvio u saradnji sa Mercedesom, tako da se pored Renoa i Dačije, ovaj isti motor nalazi i u modelima prestižne nemačke marke.

Dakle, Reno više ne oprema Dačiju samo svojom starom tehnologijom, već i onom najnovijom u koju spada i novi 1.0 TCe motor, koji je nedavno ponuđen kupcima Dastera.

Iskreno, ovaj potez je delimično iznuđen, zbog sve rigoroznijih evropskih ekoloških zakona, ali ide u prilog Dačiji koja se sad može pohvaliti najmodernijim evropskim motorima, koji zadovoljavaju EURO 6D Temp standard.

No, vratimo se pod haubu… Tamo se nalezi turbo benzinac koji iz 1,3 litra zapremine izvlači 130 konjskih snaga. Uparen je sa šestostepenim ručnim menjačem, a kompletna snaga se prenosi na prednji par točkova.

Daster svakako nije predviđen za sportsku vožnju, pa su ubrzanja možemo reći zadovoljavajuća. Ipak, ono što nam se svidelo jeste kako se Daster ponaša na autoputu.

Pod uslovom da vozite po dobrom asfaltu, vožnja i pri brzini od 160 kilometara na sat ne predstavlja nikakav problem. Šta više, do nje se stiže prilično lako, pa smo utiska da ni maksimalnih 191 km/h nije predaleko. No, nismo išli u te "vode".

Naravno, kada ga zgazite to će se odraziti i na potrošnju, pa ako vozite iznad dozvoljenih 130 na sat, a posebno pomenutih 160, putni kompjuter će pokazati prosečnu potrošnju od 8, pa i 9 litara na 100 pređenih kilometara.

Međutim, ako ga držite na prijatnih 120 na sat, i potrošnja će se spustiti na oko 7 litara. Još ako uključite tempomat, vožnja postaje "pesma".

Osim na autoputu, novi motor je prijatan za vožnju i u svim ostalim režima rada.

Sam automobil se lepo snalazi i kad siđete sa asfalta. Iako testirani model nije imao pogon na sva četiri točka, to mu nije predstavljalo problem pa smo se bez problema isčupali i iz peskovitog terena.

Što se tiče druge novine, Dačija je nedavno predstavila paket opreme pod imenom TechRoad. Dostupan je za sve modele, a odlikuje se novom "trula višnja" crvenom bojom sa zanimljivim sivkastim kariranim šarama.

Crvenasti detalji su preneseni i u unutrašnjost koja je na taj način dobila na atraktivnosti.

U Dasteru može udobno da se vozi svih pet putnika, a ono čime nas je "kupio" jeste prtljažnik. Podatak od skoro 500 litra zapremina ne govori dovoljno, već to čine njegove proporcije, koje ga čini jednim od najfunkcionalnijih gepeka koje smo imali priliku da probamo.

Što se gedžeta tiče, Daster je opremljen proverenom LG-jevom info-zabavnom jedinicom, sa sedmoinčnim displejom, na kome se prikazuje i snimak sa zadnje kamere, koja zajedno sa senzorima olakšava vožnju unazad. Vozačima će se svideti i automatska klima, čija je kontrolna jedinica jedna od najlepših na tržištu.

Atraktivnosti automobila doprinose i lepe 17-inčne felne.

Cena Dastera koji smo testirali iznosi 16.990 evra i kao što smo već rekli predstavlja pravi "best buy" terenac, u čije se kvalitete već godinama uverava i Gorska služba spavanje Srbije.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Pre nešto više od godinu dana smo testirali drugu generaciju Dačije Daster.

Terenac, koga je publika odavno zavolela, značajno je unapređen u svim segmentima, pa praktično nema detalja koji će vas odbiti. Naravno, tu ima malo tvrde plastike, instrument tabla je najklasičnija moguća (sa displejem putnog računara), ali u ovom cenovnom razredu sve je to očekivano.

Ovo je link

A kada već pričamo o vrednosti proizvoda – Daster je to svakako "best buy" opcija, jer ćete za uloženi novac dobiti SUV model, koji odlično opravdava tu englesku skraćenicu – Sport Utility Vehicle, iliti sportsko (rekreativno), a korisno vozilo.

Njegovu vrednost su prepoznali i kupci širom Evrope, pa je Daster prošle godine bio drugi najprodavaniji SUV model, odmah iza Reno Kaptura.

MONDO/Marko Tanasković dačija daster techroad

No, zašto smo mi ponovo seli u Kaptura?

Dva su glavna razloga – novi motor i novi paket opreme.

Svakako bitniji je motor, jer je u pitanju agregat koji je Reno razvio u saradnji sa Mercedesom, tako da se pored Renoa i Dačije, ovaj isti motor nalazi i u modelima prestižne nemačke marke.

Dakle, Reno više ne oprema Dačiju samo svojom starom tehnologijom, već i onom najnovijom u koju spada i novi 1.0 TCe motor, koji je nedavno ponuđen kupcima Dastera.

Iskreno, ovaj potez je delimično iznuđen, zbog sve rigoroznijih evropskih ekoloških zakona, ali ide u prilog Dačiji koja se sad može pohvaliti najmodernijim evropskim motorima, koji zadovoljavaju EURO 6D Temp standard.

No, vratimo se pod haubu… Tamo se nalezi turbo benzinac koji iz 1,3 litra zapremine izvlači 130 konjskih snaga. Uparen je sa šestostepenim ručnim menjačem, a kompletna snaga se prenosi na prednji par točkova.

Daster svakako nije predviđen za sportsku vožnju, pa su ubrzanja možemo reći zadovoljavajuća. Ipak, ono što nam se svidelo jeste kako se Daster ponaša na autoputu.

Pod uslovom da vozite po dobrom asfaltu, vožnja i pri brzini od 160 kilometara na sat ne predstavlja nikakav problem. Šta više, do nje se stiže prilično lako, pa smo utiska da ni maksimalnih 191 km/h nije predaleko. No, nismo išli u te "vode".

Naravno, kada ga zgazite to će se odraziti i na potrošnju, pa ako vozite iznad dozvoljenih 130 na sat, a posebno pomenutih 160, putni kompjuter će pokazati prosečnu potrošnju od 8, pa i 9 litara na 100 pređenih kilometara.

Međutim, ako ga držite na prijatnih 120 na sat, i potrošnja će se spustiti na oko 7 litara. Još ako uključite tempomat, vožnja postaje "pesma".

Osim na autoputu, novi motor je prijatan za vožnju i u svim ostalim režima rada.

Sam automobil se lepo snalazi i kad siđete sa asfalta. Iako testirani model nije imao pogon na sva četiri točka, to mu nije predstavljalo problem pa smo se bez problema isčupali i iz peskovitog terena.

Što se tiče druge novine, Dačija je nedavno predstavila paket opreme pod imenom TechRoad. Dostupan je za sve modele, a odlikuje se novom "trula višnja" crvenom bojom sa zanimljivim sivkastim kariranim šarama.

Crvenasti detalji su preneseni i u unutrašnjost koja je na taj način dobila na atraktivnosti.

U Dasteru može udobno da se vozi svih pet putnika, a ono čime nas je "kupio" jeste prtljažnik. Podatak od skoro 500 litra zapremina ne govori dovoljno, već to čine njegove proporcije, koje ga čini jednim od najfunkcionalnijih gepeka koje smo imali priliku da probamo.

Što se gedžeta tiče, Daster je opremljen proverenom LG-jevom info-zabavnom jedinicom, sa sedmoinčnim displejom, na kome se prikazuje i snimak sa zadnje kamere, koja zajedno sa senzorima olakšava vožnju unazad. Vozačima će se svideti i automatska klima, čija je kontrolna jedinica jedna od najlepših na tržištu.

Atraktivnosti automobila doprinose i lepe 17-inčne felne.

Cena Dastera koji smo testirali iznosi 16.990 evra i kao što smo već rekli predstavlja pravi "best buy" terenac, u čije se kvalitete već godinama uverava i Gorska služba spavanje Srbije.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.