Ove automobile više niko neće (FOTO)

Hečbeci s troja vrata su svakako lepši, ali i manje praktični

"Golf" osme generacije stiže sledeće godine i biće dostupan samo u verziji sa petoro vrata.

Ovoj informaciji dodajmo da verziju s troja vrata nemaju ni aktuelni "polo" i "klio", a neće imati ni sledeća generacija "pežoa 208", kao ni novi "seat leon".

Ovaj potez proizvođača je očekivan jer prema rezultatima analitičarske kuće JATO "niko" više ne kupuje modele iz A, B i C segmenta s dvoja ili troja vrata. Dakle, osim velikih hečbeka, tipa "golf", tražnja i za manjim modelima s manje vrata značajno je opala u poslednji deset godina.

Tako je u odnosu na 2007. kada je bilo 2,4 miliona novoregistrovanih modela sa 2/3 vrata u Evropi, broj tih verzija 2016. pao na ispod milion. Istovremeno, broj modela sa 4/5 vrata je neznatno porastao sa 6,2 na 6,4 miliona.

U izvuštaju kuće JATO navodi se da kupci sve pažljivijebiraju između komfora, dizajna i praktičnosti, pa se tako izbor automobila s više vrata logičan. Ovi modeli imaju daleko lepšu i agresivniju, ali su jednostavno manje praktični. 

Što se tiče segmenata, u periodu 2007-2016. udeo novoregistrovanih "C" modela s 2/3 vrata je pao sa 15 na samo 5 odsto, "B" je pao sa 31 na 13 odsto. U najmanjem segmentu ovi modeli su sa 47 odsto pali na 32 odsto.

Neverovatna popularnost SUV modela, kao i "ubijanje" nekad popularnih modela s takvom konfiguracijom vrata ("fijat punto" i "alfa romeo mito", na primer), dodatno su smanjili njihov udeo.

Šta vi mislite o ovom trendu? Da li ga podržavate? Pošite nam u komentarima...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

"Golf" osme generacije stiže sledeće godine i biće dostupan samo u verziji sa petoro vrata.

Ovoj informaciji dodajmo da verziju s troja vrata nemaju ni aktuelni "polo" i "klio", a neće imati ni sledeća generacija "pežoa 208", kao ni novi "seat leon".

Ovaj potez proizvođača je očekivan jer prema rezultatima analitičarske kuće JATO "niko" više ne kupuje modele iz A, B i C segmenta s dvoja ili troja vrata. Dakle, osim velikih hečbeka, tipa "golf", tražnja i za manjim modelima s manje vrata značajno je opala u poslednji deset godina.

Tako je u odnosu na 2007. kada je bilo 2,4 miliona novoregistrovanih modela sa 2/3 vrata u Evropi, broj tih verzija 2016. pao na ispod milion. Istovremeno, broj modela sa 4/5 vrata je neznatno porastao sa 6,2 na 6,4 miliona.

U izvuštaju kuće JATO navodi se da kupci sve pažljivijebiraju između komfora, dizajna i praktičnosti, pa se tako izbor automobila s više vrata logičan. Ovi modeli imaju daleko lepšu i agresivniju, ali su jednostavno manje praktični. 

Što se tiče segmenata, u periodu 2007-2016. udeo novoregistrovanih "C" modela s 2/3 vrata je pao sa 15 na samo 5 odsto, "B" je pao sa 31 na 13 odsto. U najmanjem segmentu ovi modeli su sa 47 odsto pali na 32 odsto.

Neverovatna popularnost SUV modela, kao i "ubijanje" nekad popularnih modela s takvom konfiguracijom vrata ("fijat punto" i "alfa romeo mito", na primer), dodatno su smanjili njihov udeo.

Šta vi mislite o ovom trendu? Da li ga podržavate? Pošite nam u komentarima...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

"Golf" osme generacije stiže sledeće godine i biće dostupan samo u verziji sa petoro vrata.

Ovoj informaciji dodajmo da verziju s troja vrata nemaju ni aktuelni "polo" i "klio", a neće imati ni sledeća generacija "pežoa 208", kao ni novi "seat leon".

Ovaj potez proizvođača je očekivan jer prema rezultatima analitičarske kuće JATO "niko" više ne kupuje modele iz A, B i C segmenta s dvoja ili troja vrata. Dakle, osim velikih hečbeka, tipa "golf", tražnja i za manjim modelima s manje vrata značajno je opala u poslednji deset godina.

Tako je u odnosu na 2007. kada je bilo 2,4 miliona novoregistrovanih modela sa 2/3 vrata u Evropi, broj tih verzija 2016. pao na ispod milion. Istovremeno, broj modela sa 4/5 vrata je neznatno porastao sa 6,2 na 6,4 miliona.

U izvuštaju kuće JATO navodi se da kupci sve pažljivijebiraju između komfora, dizajna i praktičnosti, pa se tako izbor automobila s više vrata logičan. Ovi modeli imaju daleko lepšu i agresivniju, ali su jednostavno manje praktični. 

Što se tiče segmenata, u periodu 2007-2016. udeo novoregistrovanih "C" modela s 2/3 vrata je pao sa 15 na samo 5 odsto, "B" je pao sa 31 na 13 odsto. U najmanjem segmentu ovi modeli su sa 47 odsto pali na 32 odsto.

Neverovatna popularnost SUV modela, kao i "ubijanje" nekad popularnih modela s takvom konfiguracijom vrata ("fijat punto" i "alfa romeo mito", na primer), dodatno su smanjili njihov udeo.

Šta vi mislite o ovom trendu? Da li ga podržavate? Pošite nam u komentarima...

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.