Stigao je i najveći Seat (VIDEO, FOTO)

Baziran na Škodi Kodiak, najveći "Španac" se proizvodi u Volfsburgu.

Ove godine Seat se na Sajmu automobila u potpunosti fokusirao na promociju svojih SUV urbanih vozila.

Pored Ateke i Arone, premijerno je predstavljen najveći španski SUV, model Tarako.

U pitanju je najveći do sada Seatov model i predstavlja pravi primer modela koji stiže iz VW grupacije. Naime, Tarako je najsličniji Škodinom modeli Kodiak, a proizvodi se u Folksvagenovoj fabrici u Volfsbrurgu.

Već na prvi pogled jasno je da se radi o jednom Seatu, a posebno kada se uključe atraktivna dnevna LED svetla. Vozačko okruženje je slično kao i drugim aktuelnim "Špancima", a to podrazumeva kvalitetnu izradu i velike ekrane koje odlikuju lepa grafička rešenja.

undefined seat tarraco sajam automobila

Ovaj veliki SUV ima mogućnost stavljanja i trećeg reda sedišta. S dva reda sedišta zapremina prtljažnika iznosi 760 litara.

Što se voznih karateristika, one bi trebale biti na nivou modernih terenaca, koji će se snaći i van asfalta, zahvaljujući pogonu na sva četiri točka i režimima vožnje (on road, off road, snow, individual, sport)

Tu su i brojni asistenti u vožnji, poput naprednog tempomata, držanja u traci, kao i sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova.

Tarako stiže u dva paketa opreme, a kupcima su na raspolaganju po dva benzinska i dizel motora u rasponu od 150 do 190 konjskih snaga.

Početna cena model sa 1,5-litarskim turbo benzinskim motorom u paketu opreme Style iznosi 29.980 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Ove godine Seat se na Sajmu automobila u potpunosti fokusirao na promociju svojih SUV urbanih vozila.

Pored Ateke i Arone, premijerno je predstavljen najveći španski SUV, model Tarako.

U pitanju je najveći do sada Seatov model i predstavlja pravi primer modela koji stiže iz VW grupacije. Naime, Tarako je najsličniji Škodinom modeli Kodiak, a proizvodi se u Folksvagenovoj fabrici u Volfsbrurgu.

Već na prvi pogled jasno je da se radi o jednom Seatu, a posebno kada se uključe atraktivna dnevna LED svetla. Vozačko okruženje je slično kao i drugim aktuelnim "Špancima", a to podrazumeva kvalitetnu izradu i velike ekrane koje odlikuju lepa grafička rešenja.

undefined seat tarraco sajam automobila

Ovaj veliki SUV ima mogućnost stavljanja i trećeg reda sedišta. S dva reda sedišta zapremina prtljažnika iznosi 760 litara.

Što se voznih karateristika, one bi trebale biti na nivou modernih terenaca, koji će se snaći i van asfalta, zahvaljujući pogonu na sva četiri točka i režimima vožnje (on road, off road, snow, individual, sport)

Tu su i brojni asistenti u vožnji, poput naprednog tempomata, držanja u traci, kao i sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova.

Tarako stiže u dva paketa opreme, a kupcima su na raspolaganju po dva benzinska i dizel motora u rasponu od 150 do 190 konjskih snaga.

Početna cena model sa 1,5-litarskim turbo benzinskim motorom u paketu opreme Style iznosi 29.980 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Ove godine Seat se na Sajmu automobila u potpunosti fokusirao na promociju svojih SUV urbanih vozila.

Pored Ateke i Arone, premijerno je predstavljen najveći španski SUV, model Tarako.

U pitanju je najveći do sada Seatov model i predstavlja pravi primer modela koji stiže iz VW grupacije. Naime, Tarako je najsličniji Škodinom modeli Kodiak, a proizvodi se u Folksvagenovoj fabrici u Volfsbrurgu.

Već na prvi pogled jasno je da se radi o jednom Seatu, a posebno kada se uključe atraktivna dnevna LED svetla. Vozačko okruženje je slično kao i drugim aktuelnim "Špancima", a to podrazumeva kvalitetnu izradu i velike ekrane koje odlikuju lepa grafička rešenja.

undefined seat tarraco sajam automobila

Ovaj veliki SUV ima mogućnost stavljanja i trećeg reda sedišta. S dva reda sedišta zapremina prtljažnika iznosi 760 litara.

Što se voznih karateristika, one bi trebale biti na nivou modernih terenaca, koji će se snaći i van asfalta, zahvaljujući pogonu na sva četiri točka i režimima vožnje (on road, off road, snow, individual, sport)

Tu su i brojni asistenti u vožnji, poput naprednog tempomata, držanja u traci, kao i sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova.

Tarako stiže u dva paketa opreme, a kupcima su na raspolaganju po dva benzinska i dizel motora u rasponu od 150 do 190 konjskih snaga.

Početna cena model sa 1,5-litarskim turbo benzinskim motorom u paketu opreme Style iznosi 29.980 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.