"Auto škole niko ništa ne pita"

Da li će odlaganje primene u vezi sa privremenim vozačkim dozvolama smanjiti gužvu u auto školama?

MONDO/Stefan Stojanović 
Auto škole problemi polaganje vožnje privremene vozačke dozvole odlaganje
MONDO/Stefan Stojanović 

Umesto 3. aprila, primena Zakona o bezbednosti saobraćaja u vezi sa novim privremenim vozačkim dozvolama počeće 2. septembra ove godine.

Da li će ova rasteretiti škole i uštedite koji dinar u budžetu Srbije?

"Mišljenje većine instruktora i škola da odlaganje roka do septembra neće doneti ništa korisno, ni za škole ni za kandidate, nego će opet dovesti do navale na škole za upis i polaganje pre novog roka", rekao je za MONDO Dragan Jagodić iz auto škole "De-Boj".

"I do ovog datuma (2. aprila) je bilo ludilo koje je počelo avgusta 2018. pa dosta kandidata nije uspelo da sve završi što je stvaralo nervozu kod kandidata, roditelja… a rasli su i pritisci na škole."

Jagodić ističe da je poseban problem bio odlaganje polaganja vožnje.

"Obuke su trajale 3-4 meseca pa se na polaganje čekalo mesec dana, a kad se ne položi nije se znalo kad će opet ponovo moći da se polaže. Zbog velike pauze padao je kvalitet, pa su na sledećim polaganjima kandidati bili sve lošiji, a dodatnu tremu i strah je pojačavao ovaj datum u aprilu", rekao je Jagodić.

Škole su i bile u mogućnosti da ispoštuju rokove, ali, kako kaže naš sagovornik, MUP ima manjak ispitivača pa se zato stvara zastoj u polaganju. Taj problem je aktuelan godinama.

"Odavno nam se obećava da će to biti rešeno prijemom novih ispitivača, ali na tome i ostaje – na obećanjima."

Jagodić se osvrnuo i na zvanično obrazloženje za odlaganje primene jer je u tom slučaju veliki broj obrazaca za "stare" probne vozačke dozvole ostao neiskorišćen pa bi taj škart nepotrebno išao na teret budžeta MUP-a.

"Obrazloženje da se rok produžava zbog neiskorišćenih obrazaca je glupost. Na prvom mestu bi trebao biti kvalitet obuke i bezbednost, a ne ušteda na papirnim obrascima", poručuje Jagodić i dodaje da se niko od nadležnih nije konsultovao sa ljudima iz struke ni kad je određen datum u aprilu, niti sad kad je produžen za septembar.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Stefan Stojanović 
Auto škole problemi polaganje vožnje privremene vozačke dozvole odlaganje
MONDO/Stefan Stojanović 

Umesto 3. aprila, primena Zakona o bezbednosti saobraćaja u vezi sa novim privremenim vozačkim dozvolama počeće 2. septembra ove godine.

Da li će ova rasteretiti škole i uštedite koji dinar u budžetu Srbije?

"Mišljenje većine instruktora i škola da odlaganje roka do septembra neće doneti ništa korisno, ni za škole ni za kandidate, nego će opet dovesti do navale na škole za upis i polaganje pre novog roka", rekao je za MONDO Dragan Jagodić iz auto škole "De-Boj".

"I do ovog datuma (2. aprila) je bilo ludilo koje je počelo avgusta 2018. pa dosta kandidata nije uspelo da sve završi što je stvaralo nervozu kod kandidata, roditelja… a rasli su i pritisci na škole."

Jagodić ističe da je poseban problem bio odlaganje polaganja vožnje.

"Obuke su trajale 3-4 meseca pa se na polaganje čekalo mesec dana, a kad se ne položi nije se znalo kad će opet ponovo moći da se polaže. Zbog velike pauze padao je kvalitet, pa su na sledećim polaganjima kandidati bili sve lošiji, a dodatnu tremu i strah je pojačavao ovaj datum u aprilu", rekao je Jagodić.

Škole su i bile u mogućnosti da ispoštuju rokove, ali, kako kaže naš sagovornik, MUP ima manjak ispitivača pa se zato stvara zastoj u polaganju. Taj problem je aktuelan godinama.

"Odavno nam se obećava da će to biti rešeno prijemom novih ispitivača, ali na tome i ostaje – na obećanjima."

Jagodić se osvrnuo i na zvanično obrazloženje za odlaganje primene jer je u tom slučaju veliki broj obrazaca za "stare" probne vozačke dozvole ostao neiskorišćen pa bi taj škart nepotrebno išao na teret budžeta MUP-a.

"Obrazloženje da se rok produžava zbog neiskorišćenih obrazaca je glupost. Na prvom mestu bi trebao biti kvalitet obuke i bezbednost, a ne ušteda na papirnim obrascima", poručuje Jagodić i dodaje da se niko od nadležnih nije konsultovao sa ljudima iz struke ni kad je određen datum u aprilu, niti sad kad je produžen za septembar.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Stefan Stojanović 
Auto škole problemi polaganje vožnje privremene vozačke dozvole odlaganje
MONDO/Stefan Stojanović 

Umesto 3. aprila, primena Zakona o bezbednosti saobraćaja u vezi sa novim privremenim vozačkim dozvolama počeće 2. septembra ove godine.

Da li će ova rasteretiti škole i uštedite koji dinar u budžetu Srbije?

"Mišljenje većine instruktora i škola da odlaganje roka do septembra neće doneti ništa korisno, ni za škole ni za kandidate, nego će opet dovesti do navale na škole za upis i polaganje pre novog roka", rekao je za MONDO Dragan Jagodić iz auto škole "De-Boj".

"I do ovog datuma (2. aprila) je bilo ludilo koje je počelo avgusta 2018. pa dosta kandidata nije uspelo da sve završi što je stvaralo nervozu kod kandidata, roditelja… a rasli su i pritisci na škole."

Jagodić ističe da je poseban problem bio odlaganje polaganja vožnje.

"Obuke su trajale 3-4 meseca pa se na polaganje čekalo mesec dana, a kad se ne položi nije se znalo kad će opet ponovo moći da se polaže. Zbog velike pauze padao je kvalitet, pa su na sledećim polaganjima kandidati bili sve lošiji, a dodatnu tremu i strah je pojačavao ovaj datum u aprilu", rekao je Jagodić.

Škole su i bile u mogućnosti da ispoštuju rokove, ali, kako kaže naš sagovornik, MUP ima manjak ispitivača pa se zato stvara zastoj u polaganju. Taj problem je aktuelan godinama.

"Odavno nam se obećava da će to biti rešeno prijemom novih ispitivača, ali na tome i ostaje – na obećanjima."

Jagodić se osvrnuo i na zvanično obrazloženje za odlaganje primene jer je u tom slučaju veliki broj obrazaca za "stare" probne vozačke dozvole ostao neiskorišćen pa bi taj škart nepotrebno išao na teret budžeta MUP-a.

"Obrazloženje da se rok produžava zbog neiskorišćenih obrazaca je glupost. Na prvom mestu bi trebao biti kvalitet obuke i bezbednost, a ne ušteda na papirnim obrascima", poručuje Jagodić i dodaje da se niko od nadležnih nije konsultovao sa ljudima iz struke ni kad je određen datum u aprilu, niti sad kad je produžen za septembar.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.